• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig UITBREIDINGEN

er zijn maar weinig spelers met de discipline om een minimaal bezet stadje te hebben, het zit toch in de aard van het beestje alles mooi vol te zetten.
En Tja buizerds stad is niet echt een doorsnee dorpje met een enkele focus op BSA.

1 voordeel op beta is er weer een BSA dus hij kan binnenkort weer plezier hebben aan zijn lege stad ;)
 

Aeva

Chef
Heb echt wel zin in dat BSA hier. Ruimte zat als ik alle tijdelijke zooi heb gedelete of geteleporteerd (prima uitvinding die spreuken). :)
 
Je kunt gewoon niet alles maar bij blijven plaatsen. Net als in het echte leven moet je zo af en flink met de bezem erdoor. En dan heb je altijd voldoende ruimte fijn te blijven spelen.

Ik zet niet alles bij, maar alleen wat ik nodig heb en efficiënt is. Daarmee hou ik massa's ruimte over zelf met gastras en zo heb ik flexibiliteit. Vlak voor BSA gaat inderdaad de bezem er door.
 
Andere spelers beschuldigen van vals spelen siert ook niemand...
tjsa, ik noem niemand, ik geef weer wat er feitelijk gebeurd is en nog steeds gebeurt. maar dat is helemaal niet on topic en zelfs niet hier door mij benoemd. Dus blijf on topic of haal iig de threads niet door elkaar aub:)

@Buizerd idd; keuzes maken. Dat lukt best goed als je de juiste gebouwen hebt verzameld in evenementen.
We hebben iets minder uitbreidingen nodig atm (zie update) want de moeilijkheidsgraad is iets omlaag gegaan. (niet goed merkbaar, maarja, ik houd het niet bij)
 

DeletedUser1031

Guest
Het is nu eenmaal een puzzel en strategisch spel .
Een zo mooi maar ook nuttig stadje opbouwen telkens met een nieuw gastvolk .
Ik speel het nu 5 jaar en vind het nog altijd een welkome ontspanning na men werk :)
En ja ik mopper ook wel eens als de gebouwen weer anders van vorm worden :p, maar dat maakt het weer spannend om te puzzelen.
Gewoon lekker spelen en samen met je bs leden op de chat kwebbelen, er zijn minder leuke dingen om te doen ;)
Warme avondgroetjes en nog veel plezier met Elvenar
Liefs van Rozenelfje xxx
 
maar je moet wel genoeg inwoners en cultuur hebben om gebouwen te kunnen uppen. Dat is best lastig, maar inderdaad via de toren diamanten verdienen en dan daar zuinig mee omgaan is ook wel wat....
 

Aeva

Chef
maar je moet wel genoeg inwoners en cultuur hebben om gebouwen te kunnen uppen. Dat is best lastig, maar inderdaad via de toren diamanten verdienen en dan daar zuinig mee omgaan is ook wel wat....
Als je inwoners en cultuur nodig hebt, kun je eventgebouwen gebruiken, alleen niet vergeten om ze bij een nieuw event te vervangen.
 
Als je inwoners en cultuur nodig hebt, kun je eventgebouwen gebruiken, alleen niet vergeten om ze bij een nieuw event te vervangen.
Ik vervang de oudere eventgebouwen wel, maar vergelijk eerst goed of het lonend is. Maar doordat ik al in het laatste hoofdstuk zit valt er niet veel meer te vervangen. HIHI
 
Ik vervang de oudere eventgebouwen wel, maar vergelijk eerst goed of het lonend is. Maar doordat ik al in het laatste hoofdstuk zit valt er niet veel meer te vervangen. HIHI
Het wel of niet vervangen van EVENT gebouwen is volgens mij niet afhankelijk van in welk hoofdstuk je zit, maar van welke events je speelt en hoe fanatiek je dat doet… ;)
 
En Tja buizerds stad is niet echt een doorsnee dorpje met een enkele focus op BSA.

Dat "enkel" valt wel mee hoor. Ik heb ook alle hoofdstukken klaar en doe de meeste events :cool:
De crux is dat vechten efficiënter is qua ruimte dan onderhandelen. En ik vecht vrijwel alles :)
Daarnaast helpen de goede event gebouwen uit het verleden enorm omdat die volk opleveren ipv kosten wat huizen scheelt en dus ook weer ruimte.
 
Bovenaan