• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Uitbreidingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser862

Guest
Wie o wie? Van support op mijn vraag wederom al 2 antwoorden gehad die weer nergens op slaan. Ik zou toch echt mensen neerzetten daar die ook daadwerkelijk een mail lezen en niet klakkeloos maar wat doen. Vandaar hier mijn vraag, vaak weten medeleden het antw gewoon wel...... :) Ik kan met 1 account niet meer uitbreiden, het vakje is grijs en de teller staan op nul. Dat blijft zo, ook als ik een prov. Voltooid heb. Ik schijn aan mijn max uitbreidingen te zitten, maar wat nu? Kan ik nooit meer uitbreiden of moet ik ergens op wachten ? Zie printscreens voor verduidelijking .Alvast bedankt :)
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1554283296264.jpg
    FB_IMG_1554283296264.jpg
    61,5 KB · Weergaven: 72
  • FB_IMG_1554283289867.jpg
    FB_IMG_1554283289867.jpg
    55,8 KB · Weergaven: 88
  • FB_IMG_1554283284180.jpg
    FB_IMG_1554283284180.jpg
    50,8 KB · Weergaven: 77

Deleted User - 147694

Guest
Gefeliciteerd!

Je mag nu je portemonnee gaan trekken of enorm veel dia's proberen bijeen te rapen zodat je de nog vrij te kopen stadsuitbreidingen er bij kunt krijgen.

:cool:

Zoals je zien kunt, heb je daar nog 22 uitbreidingen van open staan.

Overigens vallen als het goed is de nog door jou te onderzoeken stadsuitbreidingen buiten die diamantaankoopuitbreidingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser862

Guest
Gefeliciteerd!

Je mag nu je portemonnee gaan trekken of enorm veel dia's proberen bijeen te rapen zodat je de nog vrij te kopen stadsuitbreidingen er bij kunt krijgen.

:cool:

Zoals je zien kunt, heb je daar nog 22 uitbreidingen van open staan.

Overigens vallen als het goed is de nog door jou te onderzoeken stadsuitbreidingen buiten die diamantaankoopuitbreidingen.
Ja, zo'n vermoeden had ik al. Gaan we niet doen lol. Maar idd ik kan nog uitbreiden dus het is toch vaag, het systeem zegt na een prov. Uitbreiding ook niet meer, je moet er nog zoveel etc. Het systeem zegt gewoon niks meer en keert terug.
 

DeletedUser2114

Guest
Na 457 provincies krijg je er geen meer en kun je ze alleen nog maar kopen met dia's of uit het voke krijgen. Zonder te betalen, krijg je nooit alle vakken. Tenzij je heeeeel veel wensput ten hebt
 

DeletedUser3012

Guest
Als het meezit kun je weer een (aantal) Wensput(ten) scoren tijdens het Paas event.
Wanneer komt ie dan? Ik zou graag een goede set krijgen (als ie tenminste weer zo goed word als de vorige set)
 

Deleted User - 147694

Guest
Er komt geen gebouwenset, je kunt 3 feniksen krijgen, die elk weer andere bonussen geven, je gaat o.a. bezig met het verzamelen van veren om de feniksen te levellen, maar alle drie de feniksen naar level 10 krijgen is tenzij je er geld tegenaan gooit, niet haalbaar, maar 1 hoge feniks of 3 middelmatige feniksen is zeker haalbaar.

Zie voor de informatie die vooralsnog van de beta gekomen is hier:
 

DeletedUser3722

Guest
Ik vind het de nieuwe gebouwen erg leuk. Eens wat anders dan een set bij elkaar krijgen.
Nu heb ik eindelijk ook een huisdier in mijn stad :p
 

Deleted User - 147694

Guest
Deze thread kan beter gesloten worden denk ik.

We gaan steeds verder off-topic, nu de hulpvraag beantwoord is. ;)
 
Er komt geen gebouwenset, je kunt 3 feniksen krijgen, die elk weer andere bonussen geven, je gaat o.a. bezig met het verzamelen van veren om de feniksen te levellen, maar alle drie de feniksen naar level 10 krijgen is tenzij je er geld tegenaan gooit, niet haalbaar, maar 1 hoge feniks of 3 middelmatige feniksen is zeker haalbaar.

Zie voor de informatie die vooralsnog van de beta gekomen is hier:
De dagprijzen lijken gebouwen uit het event van vorig jaar. Dus misschien is de set van vorig jaar terug haalbaar. Al was dat denk ik niet zo'n goede set :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan