• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Uitbreiding Magisch Woongebouw, simpeler

DeletedUser3866

Guest
LS,
Momenteel is het bijna ondoenlijk om een Magisch Woongebouw te upgraden. Blauwdrukken kunnen alleen verkregen worden door provincies te voltooien in toernooien en dan is het nog zeer zeldzaam dat een blauwdruk verkregen wordt.
Kan het niet eenvoudiger om blauwdrukken te verkrijgen, bijv. met het produceren of handwerk op de Magische Academie ?
De Magische woongebouwen het ik aangeschaft met diamanten, i.e. een investering in het spel, om nu weer diamanten te moeten inzetten, i.e. een 2de investering voor hetzelfde item lijkt mij wat over de top. Tevens lijkt het mij voor een diamanten aanschaf te moeilijk om deze op een hoger niveau te brengen.
Ik hoor graag.
M.vr.gr.
Consul Scooby
 
nee.
Dat we de mogelijkheid hebben om elke week een gratis upgrade te krijgen is al een gigantische vooruitgang.
Helaas gaat de KR-spreuk dat bemoeilijken tenzij inno naar ons in beta luistert.

Nieuwe cultuur/mana/inw etc gebouwen moet je ook telkens kopen. Alhoewel het sowieso veel te duur is om zo'n gebouwtje te kopen, is het erg logisch dat een upgrade ook wat kost.
En btw; evenement gebouwen zullen we met een 'gratis' KR-spreuk kunnen gaan uppen.

Conclusie; het spel klopt (al is de aanschafwaarde te hoog) en als je een'gratis' manier zoekt; zorg voor een bg dat telkens kist 10 haalt:)
 
LS,
Momenteel is het bijna ondoenlijk om een Magisch Woongebouw te upgraden. Blauwdrukken kunnen alleen verkregen worden door provincies te voltooien in toernooien en dan is het nog zeer zeldzaam dat een blauwdruk verkregen wordt.
Kan het niet eenvoudiger om blauwdrukken te verkrijgen, bijv. met het produceren of handwerk op de Magische Academie ?
De Magische woongebouwen het ik aangeschaft met diamanten, i.e. een investering in het spel, om nu weer diamanten te moeten inzetten, i.e. een 2de investering voor hetzelfde item lijkt mij wat over de top. Tevens lijkt het mij voor een diamanten aanschaf te moeilijk om deze op een hoger niveau te brengen.
Ik hoor graag.
M.vr.gr.
Consul Scooby

Vroeger konden we het magisch woongebouw enkel upgraden met diamanten.
Tegenwoordig mag dit ook met blauwdrukken, deze vertegenwoordigt een waarde van 340 diamanten, en wordt daarom niet al te makkelijk wegegeven.

Er zijn meerdere opties:
  • Ga op zoek naar een gilde die minimaal eens in de zoveel tijd 10 kistjes halen, natuurlijk zal je dan zelf ook evenredig mee moeten doen.
  • Verzamel in een groot event een aantal wensputten, deze geven regelmatig een klein beetje diamanten (25), op een enkel account heb ik met wensputten al vele duizenden dia's opgehaald die onder andere in uitbreidingen(6 a 7) en magische gebouwen zijn gestopt daarnaast heb nu nog een voorraadje over.
    upload_2019-1-27_12-52-1.png
    upload_2019-1-27_12-52-20.png
  • Wacht op de koninklijke restoratiespreuk, na aanleiding van commentaar op beta zijn ze nu opnieuw aan het bedenken hoe ze dit gaan invoeren. dit wordt de vervanger van de blauwdruk, en bestaat uit meerdere spreuken, om een gebouw uit te breiden moet je 1 spreuk per vakje dat een gebouw groot is hebben, een deel van die spreukjes zullen ook beschikbaar gaan worden in de lagere kistjes van het toernooi. je kan dus over meerdere toernooien heen samen ook 1 blauwdruk krijgen.
Hopelijk heb je nu voldoende alternatieven voor je probleem.

Zo dat klonk al een stuk positiever :D
 

DeletedUser3866

Guest
Idd CrazyWizard,
Is ook wat duidelijker, thanks
Zal het er mee moeten doen, alhoewel het een (te) duur grapje blijft [mag dus misschien ook iets mee gedaan worden]
Bedankt.
Grt.
 
ach, gepraat over vriendelijkheid, van mij mag elk antwoord compact en puntsgewijs, veel overzichtelijker en vrij van dubbele feiten en emo-talk:)
maargoed, jullie mensen hebben kennelijk veel woorden nodig. Dus crazy; s6 met het beantwoorden van alle volgende vragen, want ik ga dat niet meer doen als je het toch alsnog doet.
Nou, antwoord is er, dus topic mag gesloten worden lijkt me. Of willen jullie nog graag even napraten ;)
 
Bovenaan