• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Contact Support uitbreiding foetsie?

ik moest nog 1 provincie voltooien volgens het kopje uitbreidingen in het verplaatsen menu , foto 1, ik voltooi de provincie, zegt dat ik nog 5 moet vrijspelen op de wereldkaart foto 2, terug naar stad en de uitbreiding staat er niet tussen, maar aantal is alleen verschoven foto 3.
in bijlage 3 fotos van voor na en tijdens, tijdstippen staan rechtsonder in beeld, heb ook al een support ticket aangemaakt...
 

Aeva

Chef
volgens mij is dit een vraag die je aan support moet stellen, niet aan een forum
je weet tenslotte niet of het een bug is of iets anders, dat weet je pas als je antwoord krijgt van support
 
ik moest nog 1 provincie voltooien volgens het kopje uitbreidingen in het verplaatsen menu , foto 1, ik voltooi de provincie, zegt dat ik nog 5 moet vrijspelen op de wereldkaart foto 2, terug naar stad en de uitbreiding staat er niet tussen, maar aantal is alleen verschoven foto 3.
in bijlage 3 fotos van voor na en tijdens, tijdstippen staan rechtsonder in beeld, heb ook al een support ticket aangemaakt...
Je bent blijkbaar vergeten om de genoemde foto's toe te voegen...
 
Je kan voor de zekerheid ook altijd even de Wiki raadplegen hier staat bij hoeveel provincies je een uitbreiding krijgt, soms kijk je even niet goed en lees je het verkeerd. anders contact opnemen met support

dank je! gevonden, nr 23 heb ik niet gekregen (ben begonnen met een nieuw extra dorpje)
support iop de hoogte en het klopt dat ik een uitbreiding mis, ik hoor nog van ze
 
Bovenaan