• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Trotse aarts

DeletedUser4746

Guest
Zomaar even, om de leden van Eldunari in het het zonnetje te zetten.
Ruim een maand geleden een fusie van twee broederschappen die geweldig goed uitgepakt heeft. Een heel gemêleerd gezelschap.
Vanaf het begin hadden we 10 kisten met toernooi en zilver in de toren.
BSA zouden we één pad per kaart doen, maar dat werd een volle, een bijna volle en nog een volle kaart.
En oh ja, toen hadden we ergens keer keer besloten om deze week eens te kijken hoever we zouden komen in de toren. Over goud hebben we het helemaal niet gehad, dat was nog láng niet aan de orde. En zie nu, gewoon goud in de toren!! Mag ik wel even super trots op deze bende zijn??!!! :D
 
Toch fijn om een goede BS te hebben, uiteindelijk kennen we elkaar niet. Zo komt er iemand bij en verdwijnt er ook één, tot het plaatje klopt. En of je groot ben of klein, dat doet er niet toe, de inzet naar elkaar is belangrijk. Wij hebben hele stille leden in onze groep, maar die brengen dan weer parel van een nieuwe lid binnen. Zo heeft ieder zijn talent binnen onze bs. Ook hier een hele fiere aarts.
 

DeletedUser4746

Guest
Toch fijn om een goede BS te hebben, uiteindelijk kennen we elkaar niet. Zo komt er iemand bij en verdwijnt er ook één, tot het plaatje klopt. En of je groot ben of klein, dat doet er niet toe, de inzet naar elkaar is belangrijk. Wij hebben hele stille leden in onze groep, maar die brengen dan weer parel van een nieuwe lid binnen. Zo heeft ieder zijn talent binnen onze bs. Ook hier een hele fiere aarts.

Daarom dit topic. Ik had een bs van 5, kwamen er 14 bij. Even aftasten, kat uit de boom kijken en voor je elkaar een beetje kent, ben je zo een tijdje verder. Wat verwacht iedereen van je...
We hadden alles wel heel goed doorgenomen van tevoren, maar of het uiteindelijk ook werkt, dat blijft afwachten. Toen een paar nieuwe leden erbij.
Ik vond dat zelf best spannend en dan nu zo'n week.... dan valt ineens iedereen op zijn plekje. Gebruik maken van elkaars talenten en elkaars zwakheden aanvullen en dan bereik je samen spontaan heel mooie dingen. En dáár ging het me nu om, dat is nog meer waard dan die gouden medaille. Voor mij in elk geval :)
En ze gaan gewoon nog even door, elfde kist ook binnen.
 

Aeva

Chef
Top @Malvinor
Het is altijd heel fijn als een goed team ontstaat. Het kunstje is nu om dat te behouden, maar aan jou zal het niet liggen als ik dit lees :)
Gefeliciteerd namens The Quest. We hadden jullie al gespot in die toren...

elvenar handtekening DEF.jpg
 

DeletedUser4746

Guest
Dankjewel @Aeva
Even bijtanken nu, maar ik vermoed dat jullie ons daar wel meer gaan zien :)
 
Daarom dit topic. Ik had een bs van 5, kwamen er 14 bij. Even aftasten, kat uit de boom kijken en voor je elkaar een beetje kent, ben je zo een tijdje verder. Wat verwacht iedereen van je...
We hadden alles wel heel goed doorgenomen van tevoren, maar of het uiteindelijk ook werkt, dat blijft afwachten. Toen een paar nieuwe leden erbij.
Ik vond dat zelf best spannend en dan nu zo'n week.... dan valt ineens iedereen op zijn plekje. Gebruik maken van elkaars talenten en elkaars zwakheden aanvullen en dan bereik je samen spontaan heel mooie dingen. En dáár ging het me nu om, dat is nog meer waard dan die gouden medaille. Voor mij in elk geval :)
En ze gaan gewoon nog even door, elfde kist ook binnen.
 
Bovenaan