• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Transparant maken gebouwen

Ik heb gelezen dat er een mogelijkheid is om gebouwen transparant te maken. HOE WERKT DAT ÉN WAARVOOR DIENT HET!
Dààr heb ik namelijk niets over gelezen.
 
Voor zover mij bekend, worden op een PC (!) tijdens het verplaatsen van een gebouw, de andere gebouwen in je stad 'transparant', waardoor duidelijker is waar je straten lopen en waar het te verplaatsen gebouw zou kunnen staan... andere transparantie ken ik niet en of dit in de app ook zo werkt weet ik niet. :cool:
 
Ik denk dat je bedoelt wat ik zojuist op cavalieridellozombiaco.blogspot.com las over een nieuwe app-functie, voorlopig alleen voor de beta-server, onzichtbare gebouwen. Even op de pagina naar beneden scrollen. En indien gewenst met de google functie vertalen in het Nederlands.

Edit: Hier even een directe link naar de nieuwe app-functie op beta:
Dat lukt me op de pc beter dan op de iPad :)
 
Laatst bewerkt:
@wunjo :
ik heb even gekeken ( vertaald :)) en dat is idd wel heel mooie update voor de app spelers. Voor de Ipad is het nu zo dat als een gebouw verplaatst dat zodra het een andere gebouw overlapt alleen het overlappende gebouw transparant wordt.

373ED9DB-4A32-4181-B82A-2F21DDDB6A6A.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Even op Beta gespeeld om te kijken naar het nieuwe event en gelijk kreeg ik deze optie.....ziet er mooi uit....nu nog straks hoop ik in produktie:6FFF8F30-19EC-4B74-83FD-C1A7A1E2E491.jpeg
 
Bovenaan