• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Al gemeld Trainen van troepen klopt niet

Spelversie:v1.18.7-(f0301c9) (2016-11-23 10:27)
Spelwereld: nl1
Browser + versie: chrome
Flash Speler versie: 23
Besturingssysteem: windows 8
Schermresolutie: nvt
Spelersnaam: kersepitje
Mensen of Elfen: elfen

Reproduceerbaarheid: 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Titel van de Opdracht: nvt

Huidige Situatie:
Heb net extra wapenkamers gezet en ben die aan het upgraden. Ik kan nu dus meer troepen trainen dan voordien. Bv 141 golems kan ik nu trainen, klik ik


op train dan komen er maar 139 golems in de queue. er worden wel 141 golems aangerekend, maar ik krijg direct een klein deel van de hamers terug. Ik vermoed dat dit de kost is van deze 2 golems.

Het maakt niet uit welke soort troepen ik train, ook bij zwaarden heb ik het 836 ipv 851.

Heb het spel al meerdere malen gerefreshed, maar het blijft hetzelfde.

In de screenshot zie je dat ik voor mijn upgrades 140 eenheden kon trainen, 141 in de queue kunnen gezet worden, en dat er maar 139 in komen. Je ziet ook het aantal hamers dat er betaald worden, en dat ik direct wat hamers terug krijg.

Ik ben momenteel een wapenkamer naar lvl 9 aan het uppen, (nieuwe grootte en dus ook een grote sprong in troepen aantal. Hoeveel verschil kan ik niet achterhalen want wiki is niet up to date en ga hiervoor niet mijn upgrade annuleren. misschien net een verschil van 14? (de andere wapenkamer gaat naar lvl 3 dus 1 verschil, samen 15.

misschien wordt mijn troepenaantal na de upgrade al getoond in queue, maar wordt die nadien terug afgetrokken? wel raar dat ik voor de upgrade dan wel 140 eenheden kan trainen.


ik vermoed dus dat het upgraden van de wapenkamer er voor iets tussen zit

Verwachte Situatie:
141 golems trainen en betalen, dan ook 141 in de queue


Reproductiestappen
1.
train units

Screenshots van de bug:




training.jpg
 
Ik kan bevestigen dat het altijd mis loopt wanneer je wapenkamer aan het upgraden bent. Je traint minder eenheden dan weergegeven.
Het leuke is, je krijgt zelfs minder eenheden in de queue dan wanneer je je niks in de upgrade zet. Dus nu zet ik mijn queues vol vlak voor ik upgrade van wapenkamer begin.
 

DeletedUser6

Guest
Dank je wel voor je melding. We kunnen deze situatie zelf niet reproduceren. Zijn er meer spelers met soortgelijke problemen?
 
Bovenaan