• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Trage burenhulp bij meldingen op de app

DeletedUser1294

Guest
Sinds een paar dagen werkt de burenhulp op de app erg traag wanneer op de tab "meldingen" burenhulp wordt verleend. Ook naar beneden scrollen gaat erg haperend. Ik heb de app geüpdate een paar dagen geleden. Sindsdien doet dit probleem zich voor. Opnieuw opstarten van de telefoon heeft niet geholpen.
Burenhulp in de bs en op de wereldkaart werkt wel als vanouds.
 

DeletedUser64

Guest
Ik heb hetzelfde probleem sinds ik gistermorgen een update kreeg. Ledenhulp en wereldkaart gaan inderdaad wel snel.
Het geven van hulp via de meldingen werkt wel, maar die vertraging en hapering is erg irritant en frustrerend.
 

DeletedUser2247

Guest
Zelfde probleem, notificaties gaan traag en schokkerig, bh gaat traag.
 

DeletedUser1294

Guest
Ook op andere topics komt deze melding voorbij.
Is hier al iets over bekend? Het wordt er niet beter op.
 
Hier ook dat probleem, kan geen bh verlenen op de tablet, spel valt dan uit! grrrr vond het juist zo handig!!
 

DeletedUser

Guest
Vanmorgen maar weer eens geprobeerd, maar het is bijna niet te doen op de app. Ik had maar een halve wereldkaart, zat steeds te wachten tot de opties bij de spelers tevoorschijn kwamen en geregeld een paar keer klikken op een spelersnaam voordat die eindelijk eens geopend werd.
 

DeletedUser1427

Guest
Sinds een paar dagen werkt de burenhulp op de app erg traag wanneer op de tab "meldingen" burenhulp wordt verleend. Ook naar beneden scrollen gaat erg haperend. Ik heb de app geüpdate een paar dagen geleden. Sindsdien doet dit probleem zich voor. Opnieuw opstarten van de telefoon heeft niet geholpen.
Burenhulp in de bs en op de wereldkaart werkt wel als vanouds.

Bedankt voor je melding, dit probleem is inmiddels bevestigd en is doorgegeven. Wij kunnen voor nu alleen wijzen om de release notes in de gaten te houden, hier worden de verholpen bugs gemeld. Dit topic wordt verplaatst naar de juiste locatie.
 
Ik vraag me af hoe het staat met deze bug? Tot nu toe nog steeds bijna niet te doen en we zijn inmiddels bijna 2 maanden verder.
Ben heel benieuwd of er al aan een oplossing gewerkt wordt?
 
Ik vraag me af hoe het staat met deze bug? Tot nu toe nog steeds bijna niet te doen en we zijn inmiddels bijna 2 maanden verder.
Ben heel benieuwd of er al aan een oplossing gewerkt wordt?
Ben ook wel benieuwd inderdaad,als ik alleen al op het bel icoontje klik voor de hulp, valt het scherm(Tablet) al uit! grrrrrrr........
 

DeletedUser1427

Guest
De bug is nog niet opgelost, de bug (ook gemeld op de Beta) ligt momenteel bij de ontwikkelaars om daar nader bekeken te worden. Je kunt via deze link bij dit topic in de Beta ook de status in de gaten houden.
 
De bug is nog niet opgelost, de bug (ook gemeld op de Beta) ligt momenteel bij de ontwikkelaars om daar nader bekeken te worden. Je kunt via deze link bij dit topic in de Beta ook de status in de gaten houden.

Dank je wel Lionell.
Ik hoop dat er snel werk van gemaakt wordt want dit speelt al heel erg lang. Met rebalancing in het verleden van de klokketoren zou het allemaal eenvoudiger worden maar op deze manier is het nog steeds ondoenlijk om je buren hulp te geven.
 
Bovenaan