• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Traaaaaag

DeletedUser4312

Guest
Ligt het aan mij of is bij meer mensen Elvenar extreem traag?
 
kom er via de desktopversie niet eens meer in,. Laadt door tot 25/28. Via mobiel geen problemen,
BS genoot heeft dnsmelding gehad. ofwel ino's servers lijken overbelast.
 

DeletedUser4312

Guest
Precies.. tot 24/28 of 25/28. En áls ik er in kom dan laden berichten e.d. niet.
 

Aeva

Chef
Mooi, dat jullie ermee bezig zijn.
Ik kom er ook niet of nauwelijks in, bevriest op 25/28, alles lijkt wel door dikke stroop te moeten en inderdaad ook dsn melding en melding dat de server awol is.
 

DeletedUser4746

Guest
Blij dat het niet aan mij ligt. Ik kom er dan nog wel in maar verder is het dikke ellende. Ik had eerst al last van Chinese tekens, moest elke keer alles opnieuw innen en aanzetten en de kp trein had last van wisselstoringen etc.
Dat heeft gisteravond wel tot een Elvenarloze avond geleid waardoor ik mijn vrouw weer een beetje aandacht kon geven, maar dat moet niet uit de hand gaan lopen natuurlijk
Fijn dat er aan gewerkt wordt.
 
gisteravond waren er meer die trage opstart, tegen 23.00 uur was het weer normaal.
maar nu is het weer zo, heb al van alles gedaan cookies verwijdert, opnieuw opgestart niks help, dus vandaag geen Elvenar?
 

Aeva

Chef
Beta laadt als een meloen... supertraag en tien keer proberen voordat 't pakt.
Live met twee steden geen enkel probleem, maar gisteren was het andersom.
Denk toch dat het probleem bij Inno en de servers daar ligt of zoiets.
 

Deleted User - 370874

Guest
Maak even een ticket aan naar beta support zodat ze er naar kunnen kijken,
Mocht het hetzelfde probleem zijn als wij dat gisteren hadden dat is dit namelijk niet zichtbaar op de gemonitorde data.

Een deel van onze data komt momenteel van een andere server en daarmee was voor ons het probleem opgelost.
 
Ik vermoed dat ze bij inno van die oude kouwe stroop af moeten.
De data komt binnen als of het rijd op een hete teer weg die vermengt is met bizonkit en dat terwijl ze slappe banden hebben.
 
Bovenaan