• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toren

DeletedUser3860

Guest
Beste,
Telkens weer stel ik vast dat de inzet voor de toren veel te zwaar is, de legers en goederen, als je bv. 3 keer moet vechten dan lukken meestal de eerste 2 en de derde niet ondertussen ben je wel een pak legers of goederen kwijt, na zoveel tijd mee te doen aan het torenspel is hieraan nog niets veranderd, ik twijfel sterk of ik hieraan nog zal deelnemen als dit niet wat mogelijker maakt om hier door te komen. Met vriendelijke groeten.
 
toren is haalbaar maar je stad is er niet naar gebouwd om het met goederen tedoen. kzou zeggen es een flinke opkuis doen kwa oude gebouwen
 
Het vechten op level 3 is zeker lastig, maar blijkbaar wel te doen want er zijn genoeg spelers die het doen.
Ik denk wel dat je kan stellen dat dit meer dan extreem lastig zal zijn op de automaat, en dat handmatig (kan alleen in de browser) zeker het devies zal zijn.

Als voor onderhandelen, dit is de stap die de meeste mensen nemen.
Het is wel zo dat op level 3 dit bij de "bazen" dit regelmatig een extra beurtje kost (25 diamantjes en doe dit alleen als er 100% kans is op success)
Mocht he gilde goud halen dan verdien je dit weer ruim terug op het einde door de gildeprijs van 125 diamantjes.

Natuurlijk zal je wel voldoende goederen productie in je stad moeten zetten.
Kijk simpelweg wat je tekort komt en probeer deze dan te verbeteren.
Als je elke keer je grootste probleem oplost, kom je er vanzelf
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1031

Guest
Ik vind de toren nog altijd een leuk tijdverdrijf, en vecht hem nog steeds tot aan de top , handmatig .
Van het handelen snap ik niets , ben niet goed in gokken :p
Blijven proberen hoor en op en dag sta je ineens boven.
Veel succes Pasqinell .
Warme avondgroetjes van Rozenelfje ;)
 

DeletedUser4585

Guest
Ja, merk ik ook, kan hem tenminste niet meer vinden. :( Vraag me af waarom ?
 
Ja, merk ik ook, kan hem tenminste niet meer vinden. :( Vraag me af waarom ?

Kan dat ook niet helemaal volgen, mogelijk omdat het niet snel genoeg groeide?
Ik weet dat het de bedoeling was dat je er gebruik van kon maken t/m 5 goederen, voor 6-7-8 goederen moest je dan maandelijks betalen. (subscriptie) het was geen toeval dat je moest inloggen met een google account.

Ik heb meteen aangegeven dat ik weigerde mee te werken aan de uitrol van spire advisor als het doel zou zijn er geld aan te verdienen.
Ik vind dat fan content, precies dat moet zijn, geen commerciele enterprise.

Blijbaar was ik niet de enige want een paar weken later was het ineens "free to use"

Ik kan me voorstellen dat ze gehoopt hadden na 10.000 downloads dit weer opnieuw in te stellen. het is echter blijven steken op 154 downloads (zover mijn google power liet zien)
Het is ook niet echt gepushed op de fora, er zijn diverse redenen te bedenken waarom dit niet is gebeurd.
Waarom het terug is getrokken is ook speculatie, maar ook daar zijn wel dingen te bedenken. zeker met het bovenstaande verhaal.
 
Het vechten op level 3 is zeker lastig, maar blijkbaar wel te doen want er zijn genoeg spelers die het doen.
Ik denk wel dat je kan stellen dat dit meer dan extreem lastig zal zijn op de automaat, en dat handmatig (kan alleen in de browser) zeker het devies zal zijn.

Het is wat oppassen wat de combi van tegenstanders, maar over het algemeen is het wel goed te doen. Ik vecht nog steeds 3/4 automatisch (ook zonder versterkers) en kom nog makkelijk elke week 2 keer naar de baas. Dat zal er in zitten dat mijn totale wonderlevels nog steeds zeer matig is wat in dit geval een geluk blijkt te zijn.
 

DeletedUser3599

Guest
de toren is deze week bagger qua prijzen. Alleen maar portaalwinsten en heel veel toverspreukfragmenten, aan beide heb ik niks en heb al heel veel. Kost mij heel erg veel goederen en krijg weinig voor terug. Het was wat beter geworden, maar vind dat het de laatste weken weer minder wordt.
 
de toren is deze week bagger qua prijzen. Alleen maar portaalwinsten en heel veel toverspreukfragmenten, aan beide heb ik niks en heb al heel veel. Kost mij heel erg veel goederen en krijg weinig voor terug. Het was wat beter geworden, maar vind dat het de laatste weken weer minder wordt.
Praat niet over portaalwinsten lol.

Hier is het ook al ff drama, is al ff geleden dat ik echt iets leuks heb gehad. al ben ik wle blij met fragmenten gezien ik ze harder gebruik dan de toren levert.

gelukkig komen er elke week weer 500-600 diamantjes uit de toren op arendyll.
Dat is altijd lekker.
 
Ach 2 geesten en een magisch huis mag niet klagen.
En kom maar op met die fragmenten kan ze wel gebruiken hoor. Jaag ze er wel door.
 
Bovenaan