• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toernooi punten

DeletedUser3808

Guest
ik heb een probleem ben gisterenavond na toernooi verandert van BS en heb netjes gewacht dat de melding kwam “Toernooi beëindigd” en toen ook de melden “u krijg uw punten gauw”.
Daarna knop BS verlaten dus zou je zeggen alles via het boekje.
Nou niet dus ik support benadert en uitgelegd hoe of wat.
Antwoord een minuut nadat u uitlogde was het punt waarop spel punten toekend ?
Maar waarom dan niet melding een minuut later op het scherm.
Vind dit wel een dingetje dus vandaar ook hier een melding gemaakt want ik zit nog te wachten op antwoord nadat ik duidelijk maakte dat dit niet goed genoeg is als antwoord ben een goede klant en verwacht ook goed behandeld te worden toch.
Wat vinden jullie hier van.
 

DeletedUser234

Guest
Ik had toch na de melding "u krijgt uw punten gauw/snel" nog ff gewacht tot ik daadwerkelijk de punten had ontvangen en na het ontvangen pas de bs verlaten. Waarom zo'n haast om de bs te verlaten?
 

DeletedUser3808

Guest
Oke ik snap wat je zegt maar laat dan de melding weg toernooi gestopt en u krijg uw punten snel vermelden,want verward dan toch?
stoplicht springt op groen maar toch nog maar ff wachten.
En dat ff wachten is soms wel een uur voor je je punten bijgeschreven krijg.
Maar goed iedereen zijn mening toch bedankt voor je reactie
 
Nog nooit gebeurd, heb altijd binnen 5 minuten de beloning gehad.

Heb sterk het idee dat dit gaat op leeftijd van account. en als veteraan sta jij voorraan in de rij.

had gisteren 1 toekenning na 5 minuten en 2 toekenningen na +-33 min.
Daarbij is mijn ervaring dat er vaak een "update" in je stad nodig is om de popup te krijgen, een paar muntjes oogsten bv, of het openen van de mail.
 

DeletedUser3808

Guest
Ach CW ik kreeg gewoon een verkeerd antwoord als of ik iets verkeerd gedaan had.
Of ik de volgende keer als ik wisselde moest wachten , geef gewoon toe dat daar iets niet goed zit en compenseer je klant einde verhaal.
maar nee moeilijk moeilijk en dit en dat , spel geeft aan einde toernooi even later de melding u krijg uw punten snel.Ik had al gewacht na einde toernooi dus
na de melden u krijg uw punten snel dacht ik nu kan het wel , maar niet dus.
 

DeletedUser234

Guest
Ik snap zeker dat je baalt, zeker omdat je al gewacht had en zeker dacht te zijn van je zaak het goed gedaan te hebben.

Maar inhoud ve support ticket hier op het forum bespreken is verboden, dus inhoudelijk kan ik daar gewoon niet op reageren.
 
Oww jammer, lijkt me inderdaad fout, maar aan de andere kant begrijp ik het min of meer wel dat het nu verkeerd gebeurd. Voor de blauwdruk en kp en relics is er niks speciaals nodig en zou het perfect moeten werken, maar de runen die je krijgt is voor heel de gilde hetzelfde en dus afhankelijk van welke gilde je zit. Ik veronderstel dat het daarom misgelopen is, bij het bepalen van die runen.

Zou je tevreden zijn met enkel de blauwdruk, kp en relics? misschien kunnen ze dat wel compenseren. Alleszins veel succes met support. Ik weet dat ze hun best doen, maar zelf ook vaak gebonden zijn door regeltjes van hogerop.
 
Bovenaan