• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost "Toernooi is voorbij" venster blijft terugkomen

Dit probleem wel op de PC en niet als ik via de telefoon of Ipad speel
Ah, goed om te weten.
Hele stad omzetten op mijn telefoon voor BSA is geen optie, omdat ik dan met al die kleine gebouwen en straten niet zie waar ik precies onder mijn vinger ben. Dat is nog meer drama dan die popup wegklikken.... alles staat steeds verkeerd :D :D :D
 
Ja! Iemand heeft wat opgelost. Ik kan weer gewoon gebouwen verplaatsen. Enorm dank!
Die beloningen zien we later wel. Ik kan nu verder :)
 

Deleted User - 147694

Guest
Heb op dit account op Arendyll in elk geval de toernooiprijzen ontvangen.
 
Mij is opgevallen dat die popup alleen in het eerste uur na dat het toernooi afgelopen is tevoorschijn komt.
Ik weet niet of dat bij anderen ook het geval is maar ik had na 23:00 geen last meer van die popup
Ook is me opgevallen dat tijdens het gebruik van BlueStacks Android emulator om de mobiele versie op mijn PC te emuleren ik er ook geen last van had.
Het lijkt er op dat dit typisch een browser probleem is omdat Edge en FireFox er last van hebben op mijn Win10 computer
 
Ah, goed om te weten.
Hele stad omzetten op mijn telefoon voor BSA is geen optie, omdat ik dan met al die kleine gebouwen en straten niet zie waar ik precies onder mijn vinger ben. Dat is nog meer drama dan die popup wegklikken.... alles staat steeds verkeerd :D :D :D
Op telefoon spelen is inderdaad kleiner maar om de fabrieken te gaan innen en aanzetten kan het best wel.
 

DeletedUser4585

Guest
Yeah, dit is weer terug. :confused:

Gelukkig als snel de beloningen gekregen en daarna blijft dit scherm wel weg maar het is dus niet opgelost ! :(
 
Niet iedereen krijgt de beloningen op hetzelfde moment. We hebben een speler in het BS die al veel langer speelt, en er zit al gauw een kwartier tussen onze tijdstippen van beloning binnenkrijgen. Zou me niets verbazen als de server een uur of langer bezig is met uitdelen.
 
Het probleem is ontstaan na de spelupdate 1.102... daarin zat o.a.:
"Toernooien - Een tekst aangepast die je ziet wanneer beloningen nog verwerkt worden door het systeem."
Blijkbaar is toen meer dan alleen de tekst aangepast?
 
Laatst bewerkt:

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Zou je er de volgende keer een screenshot van willen maken? Volgens onze informatie is het probleem namelijk "opgelost" en met een screenshot kan ik het probleem heropenen. Alvast bedankt!
 

DeletedUser4585

Guest
Dan hoop ik dat volgende week de beloningen iets langer op zich laten wachten zodat ik daar tijd voor heb. :D
 
Het probleem is ontstaan na de spelupdate 1.102... daarin zat o.a.:
"Toernooien - Een tekst aangepast die je ziet wanneer beloningen nog verwerkt worden door het systeem."
Blijkbaar is toen meer dan alleen de tekst aangepast?
Tekst aanpassingen zijn geheel los van functionele aanpassingen.
Dit heeft te maken met de vele vertalingen die bestaan in alle landen. Ontwikkelaars programmeren "nu moet tekst nummer X hier getoond worden" in de schermen, met 1 taal wat tekst nummer X dan is (naar ik aanneem Engels). Vervolgens worden alle teksten die nog niet in het systeem zitten in alle talen vertaald en toegevoegd voor de versie in die taal.
Tenslotte heeft het support team van een land/taalgebied toegang tot die stukken tekst in die taal, zodat er fine-tuning gedaan kan worden. (Bij ons doet Don dat dus.)

Tekst wijzigingen en functionele wijzigingen komen dus uit verschillende onafhankelijke bronnen.
 
Tekst wijzigingen en functionele wijzigingen komen dus uit verschillende onafhankelijke bronnen.
Ik neem zonder meer aan dat je gelijk hebt… maar het was wel opmerkelijk dat het samen viel. En ik zou me kunnen voorstellen dat omdat de lengte van de tekst in de popup is veranderd, het wellicht invloed heeft, daarom stipte ik het aan… that's all :cool:
 
Bovenaan