• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost "Toernooi is voorbij" venster blijft terugkomen

DeletedUser4585

Guest
Spelversie: v1.102.5-(1935a2b) (2020-04-23 12:16)
Spelwereld: NL1 & NL2
Flash of HTML5: HTML5
Spelersnaam: Mistwalker
Mensen of Elfen: Elfen

MyBrowserFyi Link: https://mybrowser.fyi/report/5ea49854ea0a30001503acb4
Browser + versie: Chrome Version 81.0.4044.122 (Official Build) (64-bit)
Besturingssysteem: Windows 7 Enterprise SP1
Schermresolutie: 1920x1200

Reproduceerbaarheid: 5/5

Huidige Situatie:
Iedere keer als ik wat goederen of troepen in komt het venster van "toernooi is voorbij" weer te voorschijn, zelf na een reload blijft het venster niet weg.

Verwachte Situatie:
Één keer venster laten zien is voldoende.

Reproductiestappen:
1. Wacht tot toernooi voorbij is en venster verschenen is.
2. Klik het weg.
3. In goederen of troepen.
4. Zie venster weer verschijnen.

1587845072438.png


Ook als ik troepen maken afbreek of nieuwe troepen ga maken of munten in komt dit venster terug.
Lijkt er op dat iedere keer als er een floating bubble is het venster te voorschijn komt.

1587845891938.png


Zelfs KP's in de tech boom stoppen of alleen maar de opdrachten aan de linkerkant openen resulteert in dit venster.
Heel irritant zo. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een drama dit. Hopelijk komen die toernooiprijzen snel door, want dit is geen doen. Net nu ik bezig was de boel voor BSA in te richten. Bij alles wat ik doe dat domme "geweldig" scherm en dat is dan nog niet eens weg te klikken met de ESC knop. Heeft iemand bij Inno aandelen in RSI-behandeling??? :p
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Probleem bekend, de kans is groot dat dit moet wachten tot morgen of maandag, omdat het een spelaanpassing vereist die de stand-by systeembeheerders niet kunnen forceren zonder ontwikkelaar. Referentie: TE-5252
 

DeletedUser4585

Guest
De kaart heeft ook grappige 6-hoekige meren opeens. Maar we kunnen wel ongestraft handelen en berichten aan elkaar schrijven.
Inderdaad, zijn bij mij de toernooi provincies waar ik geen 6 sterren heb kunnen halen die er zo uitzien :
1587847169698.png
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb een voorstel gedaan om, mocht het niet mogelijk zijn om de beloningen uit te reiken, in ieder geval de popup weg te halen, maar ook daarvoor is een ontwikkelaar vereist. Ik blijf jullie op de hoogte houden.
 
Probleem bekend, de kans is groot dat dit moet wachten tot morgen of maandag
Eh, eh, maandag begint BSA... dat is heel ongelukkig moment. Juist nu willen velen teleports gebruiken, stad herinrichten, gebouwen bijplaatsen en lange producties starten... als dat pas maandag kan scheelt dat bakken smeden en standbeelden.
Ik snap wel dat niemand dit gewild heeft en personeel van Inno ook recht op een ontspannen weekend heeft, maar op .
Ik heb de prijzen van toernooi nog niet gezien. Is het daarna over? Kunnen die doorgedrukt worden of zoiets?
Of op zijn minst mogelijk maken dat de popup met ESC dicht gaat? Dat zou al een hoop schelen (zou standaard bij elke popup handig zijn, maar dat is voor later).
 
Bovenaan