• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Tijdelijk BS gezocht voor ruilhandel

Hallo allemaal,

Is er een bs die mij uit de brand kan helpen? Ik produceer toverstof en heb dringend edelstenen nodig, maar in mijn provincies is er duidelijk geen overschot van laatst genoemd product.

Hebben jullie een tijdelijk plekje vrij en genoeg edelstenen om met mij een 50K deal te doen, dan hoop ik dat je reageert. Of heb je misschien een andere tip voor me? Ook heel graag! :D

Ik ben benieuwd!

Groetjes van Hommelf
aka Sandelf
 
hoi sandelf ik produceer edelstenen en heb genoeg om met jouw die ruil te doen. mijn spelersnaam is ook ratko .
 
dat zou nog een optie kunnen worden, een tijdelijke ruilplaats voor zulke gevallen die wij nu ff hebben opgelost. maar ik weet het niet zo goed om in een nieuw topic aan te praten en iedereen daar warm voor te maken dat het een idee is
 
Daar zeg je me wat! Op zich geen slecht idee om een BS te beginnen voor actieve spelers die niet aan de verplichting van burenhulp kunnen of willen meedoen, maar wel het voordeel willen hebben van meer mogelijkheden voor handel :) Of bestaan die bs-sen al? Ik ga hier over nadenken! :rolleyes: ....Beter nog.. ik ga de vraag stellen in een nieuw topic!
 
Bovenaan