• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost tijd boosters werken niet altijd

Het is me nu al een aantal keren overkomen dat ik een tijd booster aanklik, dat deze wel wordt afgeboekt maar de tijd niet wordt afgetrokken.
Ik heb het goed gecontroleerd, het gebeurt bij meerdere soorten boosters (10m - 30m-1u-2u) en komt vrij regelmatig voor.
Is uiteraard erg vervelend dus graag even controleren en oplossen indien mogelijk.
 
Het zou ontzettend helpen als je je probleem meer concreet kunt maken met een voorbeeld waar je stapje voor stapje (1 stap per muisklik) vertelt of (beter) laat zien, hoe het niet werkt. Screenshots van het probleem werken vaak erg goed.

Hoe meer details er beschikbaar zijn hoe meer gericht er gezocht kan worden naar wat er aan de hand is.

Je huidige vraag betekent voor Inno dat ze iemand een paar weken moeten laten zoeken naar een mogelijke fout in tijdboosters zonder te weten waar ze moeten zoeken, geen garantie dat ze iets gaan vinden, en met vele miljoenen spelers die geen problemen hebben met tijd boosters.
Kortom, daar beginnen ze niet aan.
Als je echter een bepaalde volgorde van akties vind die elke keer de fout veroorzaken, en anderen hebben dat probleem ook als ze die volgorde van akties gebruiken, dan kan Inno gericht gaan zoeken naar de oorzaak en een oplossing bouwen.
 
Merkte van de week ook iets vreemds, mijn gildegenoot zei het volgende.

Je moet de boosters zelf tellen, de client haalt deze er niet altijd af (de server wel).
Ik had dus bv bij 7 uur tijd en een tijdbooster gebruiken van 5 uur was me productie klaar.

1 booster heeft dus niet geteld aan de client side. en heb dus nutteloos een 5 uur tijdbooster gebruikt voor de laatste 2 uur.
 
nou bijvoorbeeld zojuist om 14:54u een 10minuten tijd booster gebruikt bij de kazerne die niet werkte.
Heb er daarna nog eentje gebruikt en die werkte wel.
Ik zal proberen er eens een screenshot van te maken maar ben redelijk digibeet helaas ;-)
 
Van wat CrazyWizard vertelt zou je een keer kunnen proberen om uit te loggen en weer in te loggen als een tijd booster niet werkt (of simpel opnieuw laden, zou ook moeten werken). Als de server je tijd booster wel heeft opgepikt zou je dan moeten zien dat de tijdbooster wel effect gehad heeft.

(Bij inloggen of herladen wordt alle informatie opnieuw opgehaald, dus ook eventuele tijdbooster effecten die op de server wel werken maar op jouw systeem lijken niet te werken.)
 
been weer met beertje aan het spelen en heb idd boosters die niet tellen in de client na een relog is het weer correct.
het is wel een vervelende bug.
 
Miischien relevant of niet, had een opdracht waarbij gevraagd werd voor het gebruiken van directe effecten.. hierbij gebruikte ik de eenheids pakket, werd bij 1 niet meegeteld leek het. Gezien ik er wel wat van gespaard had heb ik er toch maar 1 extra bij gedaan en toen werd deze wel meegeteld, achterhalen of ik de eenheden heb mogen ontvangen weet ik zo niet.. was wel via de app
 
ik heb het geprobeerd door uit te loggen en weer in te loggen en dan werkt het inderdaad.
Maar is uiteraard wel een vervelende bug.
 
Bovenaan