• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

theFonzzz Game over

Met vooral plezier heb ik dit spel een paar jaar gespeeld.
De spelelementen en vormgeving van het spel zijn top en ik heb een aantal leuke mensen leren kennen.

Op Wyniandor midgame hebben Elbran en ik de stoute schoenen aangetrokken om vanuit het niets de broederschap Game on! Op te richten. Hier druppelden gaandeweg spelers binnen met ongeveer dezelfde spelbeleving en ambitie. Zonder er druk op te hoeven leggen, was er constant een hoog spelniveau in de Toren en in het Toernooi. Met altijd een gezellig actieve chat.
Ik wil mijn BS-genoten hartelijk bedanken voor de mooie tijd de afgelopen maanden en in het vertrouwen in mij als Aartsmagiër. En ik draag het AM-stokje met veel vertrouwen over aan Pera.

De reden dat ik stop heeft alles te maken met het schijnbare onvermogen om de spelregels te handhaven.
Helaas zijn er spelers die het nodig vinden om met meerdere accounts te spelen om één account te spekken met kennispunten. Hoewel duidelijk in de spelregels staat dat dit niet mag, blijft dit fenomeen hardnekkig bestaan.
Na vele meldingen werd me aangeraden om vooral meldingen te blijven maken. (politieagentje spelen dus.. uhuh) Maar na maanden was er geen zichtbare verbetering te zien, ondanks dat er vele onderzoeken zouden zijn gestart. (terwijl iedere leek in 1 oogopslag toch kan zien wat er aan de hand is) Er kan onder het mom van privacy niks gezegd worden over vermeend onderzoek. Een beetje raar wel vind ik, want volgens mij blijft de persoon achter de spelersnaam gewoon anoniem, dus welke persoonsgegevens komen in gevaar?

Kortom: er is geen gelijk speelveld. Ik ben er vrij zeker van dat dit een doorn in het oog is van heel veel spelers. Toch kreeg ik amper bijval.
Elbran stopte een paar weken geleden al hierdoor en ik besloot zijn account over te nemen om er ook mee te gaan pushen. (if you can’t beat them, join them). Ook was ik benieuwd of ik op de vingers zou worden getikt door medespelers of Innoteam. (helemaal niet dus)
Maar dit was eigenlijk al tegen beter weten in. Het voelde niet fair tegenover alle spelers die het spel wel eerlijk spelen.

Ik gun iedereen zijn of haar spelplezier, zelfs de cheaters. Maar voor mij is de lol er nu definitief van af.
Mijn dorp laat ik achter als precies vierkant (11x11) en ik verlaat het spel op rang 1.

Spelvrienden bedankt voor de mooie tijd!

theFonzzz
Game over
 

DeletedUser3125

Guest
bedankt voor de leuke tijd fonzzz het was leuk met je samen gespeeld te hebben.... succes in RL
 
Ik sluit mij aan bij the Fonzz.

Hoe is het mogelijk dat er gevraagd wordt aan spelers om het scheidrechtelijke deel op zich te nemen. Zichzelf en hun acc op te offeren om iets aan te klagen. Iets wat duidelijk al lang aan de hand is.

Winyandor is nu 17 maanden open. Zijn er kansen genoeg voor INNO om de optie van dat doneren in OWs van 'vreemde' of 'bevriende' steden onmogelijk te maken! Is het de mogelijkheid die de dief maakt!
Kan men als er nog lang gewacht wordt dan eer vaststellen dat het een onoverkomelijk groot probleem is?
Wat mss een goed idee zou zijn, is het duidelijk stellen van de regels in 1e instantie. Nu lijkt de halve wereld te denken dat kppushen okidoki is.
Alsof ik het nog moet voorstellen om er iets aan te doen. Iedereen weet het.

Waarvoor wordt die mogelijkheid gebruikt? Wees eens eerlijk? Dan zeggen jullie ok allemaal inkoor...voor kppsuhing. En om wat kistjes t sprokkelen bij stille accs. ALs dat dan de reden is om de deur open te laten voor valsspelen en spelbederf?

Dat de eerlijke spelers hiervoor het spel verlaten zou een signaal voor INNO horen te zijn dat er iets heel hard fout loopt!

to be continued
 
Bovenaan