• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Teleportatie spreuk werkt niet op oefenterrein

DeletedUser4585

Guest
Spelversie: v1.110.2-(d215556) (2020-08-06 08:49)
Spelwereld: NL2
Flash of HTML5: HTML5
Spelersnaam: Mistwalker
Mensen of Elfen: Elfen

MyBrowserFyi Link: Browser + versie: Firefox 79.0 (64-bit)
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise 1709
Schermresolutie: 1920x1080

Reproduceerbaarheid: 5/5

Huidige Situatie:
Oefenterrein kan niet met de teleportatie spreuk in inventaris geplaatst worden terwijl dit met de wapenkamer wel kan.
Beide gebouwen kunnen gewoon normaal verkocht worden dus er is geen rede waarom de teleportatie spreuk niet op het oefenterrein zou kunnen werken.

Verwachte Situatie:
Teleportatie spreuk ook bruikbaar op oefenterrein.

1596725432770.png


"De Betovering kan gebruikt worden voor veel soorten gebouwen, maar niet voor gebouwen die momenteel in aanbouw zijn, of die niet normaal verkocht kunnen worden, Oude Wonderen, Tijdelijke gebouwen, Beperkte gebouwen of Evoluerende gebouwen."
 
Teleport werkt niet op Kazerne, Oefenterrein of Huurlingenkamp... wapenkamers zijn weliswaar ook militaire gebouwen, maar blijkbaar toch een geval apart, omdat je er daar meerdere van kunt bouwen... van de rest slechts 1 :confused:
 
Teleport werkt niet op Kazerne, Oefenterrein of Huurlingenkamp... wapenkamers zijn weliswaar ook militaire gebouwen, maar blijkbaar toch een geval apart, omdat je er daar meerdere van kunt bouwen... van de rest slechts 1 :confused:
Een wapen KAMER is toch heel iets anders dan een Kazerne,oefenTERREIN of huurlingenKAMP?
 

DeletedUser4585

Guest
Teleport werkt niet op Kazerne, Oefenterrein of Huurlingenkamp... wapenkamers zijn weliswaar ook militaire gebouwen, maar blijkbaar toch een geval apart, omdat je er daar meerdere van kunt bouwen... van de rest slechts 1 :confused:
Kazerne kan je niet verkopen dus dan is het logisch dat de teleportatie spreuk niet werkt maar die andere gebouwen kan je allemaal verkopen dus dan is het niet logisch dat teleportatie niet zou werken.
 
dan is het niet logisch dat teleportatie niet zou werken.
Ik ben er allang achter dat Inno logica niet altijd mijn (of jouw) logica is, maar een bug zal het - denk ik - niet zijn, hooguit een tekstfout. Overigens, de tekst die je citeert spreekt over 'beperkte gebouwen'... misschien is het oefenterrein 'beperkt' in de zin dat je het dus niet kunt teleporteren? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook verwachten dat je het oefenterrein kunt verkopen idd.
Het huurlingen kamp kun je ook niet teleporteren maar wel verkopen, die bevat dus ook deze bug.
 
Bovenaan