• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Steunbetuiging

DeletedUser

Guest
Goedemorgen beste spelers,


We spelen hier een spel met veel plezier.

Toch wil ik even stil staan en ook op dit forum mijn steun betuigen aan alle nabestaanden en getuigen van de bloederige aanslagen van gisteravond in Parijs.

Er zijn vele onschuldige slachtoffers gevallen, mensen die een avondje uit waren en plezier wilde maken, hun leven is abrupt tot een einde gekomen.

Mijn/onze gedachten zijn dan ook bij hen die dit van nabij hebben moeten meemaken, het zij als ooggetuigen of als nabestaande.
upload_2015-11-14_8-35-14.png
 

DeletedUser

Guest
Ik wil alle nabestaande van dit vreselijke gebeuren, heel veel kracht en sterkte wensen.

De kaarsen branden voor hen........:(

Vreselijk!......................
 

DeletedUser

Guest
yep heel erg wat er gebeurt is , ben geen racist zeker niet maar iedereen wie de islamitische staat steunt mogen ze van mij ene kogel door hun kop schieten . en zeker die nederlandse vechters voor IS nooit meer binnen laten . VIVE LA FRANCE .
 

DeletedUser470

Guest
Vreselijk wat er gebeurd is! Wens alle nabestaanden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!
 

DeletedUser569

Guest
Vreselijk wat er is gebeurd. Erg laffe daad.. Ik begrijp sommige mensen niet waarom ze dat allemaal doen. Ik leef mee met de mensen in Frankrijk en met de mensen die hun dierbaren hebben verloren
 

DeletedUser68

Guest
Vind het idee heel erg leuk
Maar in Nederland komt het ook binnenkort ( de laatste inval Nieuwegein Utrecht Culemborg Tiel)
Tiel is bij mij in de straat en er stonden zeker 35 man vol bewapend in de straat om 7.00 in de ochtend
Wens de mensen in Parijs heel veel sterkte om alles te verwerken en laat ze de tijd krijgen om het eens plaats te geven.
 
Deze onmenselijke oorlogsdaden zijn niet met woorden te beschrijven zo erg. Mijn gedachten zijn bij de nabestaanden. Maar ook verdom ik het gewoon om mij te laten bang maken en te intimideren door deze monsters. Ik voel trots vanbinnen dat ik Nederlander en Europeaan ben. Ik geloof dat het goede het zal blijven winnen van het kwade.
 
Bovenaan