• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Stadsuitbreiding: ik kan mijn uitbreiding niet meer vinden.

DeletedUser2536

Guest
Hallo, ik heb even een probleem: met veel gezwoeg eindelijk stadsuitbreiding 18 voor mekaar. In het onderzoekingen V, en betaald met oa veel elixer. Stadsuitbreiding 19 was al eerder.
Nr 18 is nergens te vinden bij Gebouwen/uitbreidingen! Zou graag over de uitbreiding beschikken natuurlijk. Wat is er aan de hand? Graag hulp hierbij. Dank.
 

DeletedUser1427

Guest
Hallo, ik heb even een probleem: met veel gezwoeg eindelijk stadsuitbreiding 18 voor mekaar. In het onderzoekingen V, en betaald met oa veel elixer. Stadsuitbreiding 19 was al eerder.
Nr 18 is nergens te vinden bij Gebouwen/uitbreidingen! Zou graag over de uitbreiding beschikken natuurlijk. Wat is er aan de hand? Graag hulp hierbij. Dank.

Hey Zenfi, maak in dit geval even een support ticket aan.
 
Goeie morgen ,
Ik weet niet of ik her goed zit maar ik heb wel een dergelijk probleem !
Ik ben met stadsuitbreidingen bezig , nu had ik er 2 van de vrijgespeelde provincies en 3 van de vrijgespeelde hoofdstukken !
Wat er nu gebeurd , de eerste 2 plaats ik , dat gaat goed daarna 1 van de andere 3 , is ook maar 1 geplaatst en de 2 andere zijn weg en ook mijn munten !:mad::mad: Dit is echt niet tof , hoe krijg ik die terug !!:(:(
 

DeletedUser222

Guest
Goeie morgen ,
Ik weet niet of ik her goed zit maar ik heb wel een dergelijk probleem !
Ik ben met stadsuitbreidingen bezig , nu had ik er 2 van de vrijgespeelde provincies en 3 van de vrijgespeelde hoofdstukken !
Wat er nu gebeurd , de eerste 2 plaats ik , dat gaat goed daarna 1 van de andere 3 , is ook maar 1 geplaatst en de 2 andere zijn weg en ook mijn munten !:mad::mad: Dit is echt niet tof , hoe krijg ik die terug !!:(:(

Support ticket aanmaken, zij zijn de enige die je kunnen helpen
 

DeletedUser

Guest
Goeie morgen ,
Ik weet niet of ik her goed zit maar ik heb wel een dergelijk probleem !
Ik ben met stadsuitbreidingen bezig , nu had ik er 2 van de vrijgespeelde provincies en 3 van de vrijgespeelde hoofdstukken !
Wat er nu gebeurd , de eerste 2 plaats ik , dat gaat goed daarna 1 van de andere 3 , is ook maar 1 geplaatst en de 2 andere zijn weg en ook mijn munten !:mad::mad: Dit is echt niet tof , hoe krijg ik die terug !!:(:(
Weet je zeker dat je nog voldoende munten hebt ? Zie ook https://nl.forum.elvenar.com/index....gespeeld-maar-niet-ontvangen.3937/#post-43130
Anders even een support ticket aanmaken, zij kunnen in je account kijken.
 

DeletedUser

Guest
Hoe doe ik dat :confused:
Tandwieltje rechtsonderin en dan "?" kiezen.

Maar je zegt zelf dat je munten weg zijn. Volgens mij heb je dus gewoon onvoldoende munten on de andere 2 uitbreidingen te plaatsen. Het balkje blijft dan ook gewoon grijs.
 
Bovenaan