• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Stadsplanning

Hi, Ik wil in mijn stad alles hergroeperen. Ik heb daarvoor https://www.elvenarchitect.com/city/planner/ gebruikt.
Ik ben over dat programma tevreden, en kan mijn wijzigingen helder opslaan en oproepen.
Helaas, als ik in mijn stad Innogames op internet inlog, krijg ik wel mijn oorspronkelijke stadsindeling weer te zien.
Hoe kan ik mijn nieuwe architectuur overschrijven in mijn internetsite van Innogames?
(enige tijd geleden kon ik op de site van Innogames mijn stad gewoon ondersteboven draaien... Help Groet LeafErik
 

Aeva

Chef
Dat kan niet.
Je zult alle gebouwen handmatig moeten wijzigen in je stad naar voorbeeld van je nieuwe plattegrond.

ps. elvenarch is niet van Innogames, maar van een speler
 
Helaas, als ik in mijn stad Innogames op internet inlog, krijg ik wel mijn oorspronkelijke stadsindeling weer te zien.
Hoe kan ik mijn nieuwe architectuur overschrijven in mijn internetsite van Innogames?
Beste LeafErik, het is een tikje irritant om op het forum in 4 verschillende topics hetzelfde bericht te vinden.. 1 keer was echt genoeg geweest!
 
Beste LeafErik, het is een tikje irritant om op het forum in 4 verschillende topics hetzelfde bericht te vinden.. 1 keer was echt genoeg geweest!
Hallo rodeon, je hebt gelijk, excuus. Ik ben hier heel lang niet op bezoek geweest en was de weg kwijt. Salut.
 
Dat kan niet.
Je zult alle gebouwen handmatig moeten wijzigen in je stad naar voorbeeld van je nieuwe plattegrond.

ps. elvenarch is niet van Innogames, maar van een speler
Hallo #Aeva, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Groet LeafErik.
 
Bovenaan