• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Stadhuis is net geupgrade en bevat al centen, tewijl niemand die heft gebuffed

Spelversie: v1.5.2-(e6aa625) (2016-05-11 8:34)
Spelwereld: nl1 :
Browser + versie: chrome Versie 50.0.2661.94 m
Flash Speler versie: 21.0.0.216
Besturingssysteem: windows 8.1
Schermresolutie: 1680 x 1050
Spelersnaam: Kersepitje
Mensen of Elven: Elf

Reproduceerbaarheid: 1/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Titel van de Opdracht: x

Huidige Situatie:
Mijn stadhuis stond op nog 6 min voorde upgrade naar lvl 18 klaar was. Ik heb dus nog een toernooitje gedaan. Wanneer ik klaar was met de toernooi provincie, dan was mijn stadhuis klaar, en ik zie direct dat ik al 57k centen kan ophalen eruit. Het verbaasde me dat iemand al zo snel mijn stadhuis had gebuffed dus ik wou eens kijken wie zo vriendelijk was, en ik zie dat er helemaal niemand mijn stadhuis heeft gebuffed.

57k is trouwens ook helemaal geen veelvoud van 18.9k (wat ik krijg per buff).

Verwachte Situatie:
Geen centen in stadhuis.

Reproductiestappen:
1. upgrade stadhuis naar lvl 18
2. wacht 2 dagen tot het klaar is :)
3. doe een toernooitje vlak voor het einde (al denk ik niet dat dit er iets mee te maken heeft)
4. vind centen in het stadhuis die er niet hadden moeten zijn
5. __

Voeg gerust meer stappen toe indien nodig. Wel slechts EEN actie per stap benoemen!

Screenshots van de bug:
1707-44762258e2f79576e8c7f984e2422256.jpg
 

Bijlagen

  • stadhuis1.jpg
    stadhuis1.jpg
    807,6 KB · Weergaven: 53
Om een of andere reden lukt het me niet om de tweede screenshot op te laden, de site zegt dat er een fout is opgetreden bij het opladen.
Op die 2de screenshot zie je dat er in he stadhuis 57k zit, ik weet niet als dit belangrijk is of als je het uit de eerste screenshot ook al kan zien dat er gend in het stadhuis zit wat er niet hoort te zijn. Als dit wel nodig is probeer ik nog wel eens opnieuw. heb de screen bewaard
 

DeletedUser6

Guest
Dank je wel voor je melding. Is er iemand die dit kan reproduceren?
 
Bovenaan