• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers: wanneer worden inactieve spelers verwijdert

DeletedUser

Guest
Wanneer worden inactieve spelers vervangen voor nieuwe spelers? Ik zit middenin een groep waar iedereen maar 4 gebouwen gebouwd heeft en vervolgens gestopt is. Daar kan je dus helemaal niets mee beginnen. Niemand reageert ook op berichtjes. Dit is wel erg slecht voor de handel en stagneert het spel enorm.
 

DeletedUser

Guest
Na 30 dagen van inactiviteit zullen die dorpen worden verwijderd uit je omgeving.(Tenzij ze dia's hebben gekocht of als ze de 3de geavanceerde verkenners hebben bereikt.) Dan zal het anderhalf tot 3 weken kunnen duren voordat je buurt weer helemaal is opgevuld.
 

DeletedUser39

Guest
Een tip is om opzoek te gaan naar een actieve broederschap die jou eigenlijk met alles kan helpen wat een ontdekte buur ook kan ;)
Burenhulp geven, en handelen zonder vergoeding!
 

DeletedUser

Guest
Ja, da's logisch alleen zitten de meesten al vol. Maar onze eigen broederschap begint nu aardig te lopen en de handel neemt al wat toe, dus dat probleem lost zich wel op.
 

DeletedUser

Guest
De meeste dorpen zien er na een maand nog steeds zó uit en niemand is nog vervangen;
4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69

Guest
Krijg regelmatig nieuwe buren..tijdje terug had ik bijna helemaal bijna geen buren omdat ze alles gingen vervangen door nieuwe spelers..dus er gebeurt wel wat op dat gebied.:)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat ze de niet-actieve spelers moeten laten staan tot het moment dat ze vervangen worden.
Want als de instroom van nieuwe spelers moest afnemen, dan kan het héél lang duren vooraleer lege plaatsen opgevuld raken.
 

DeletedUser7

Guest
Dat idee kwam op de Beta ook al een paar keer naar voren, maar blijkbaar is dat niet mogelijk. Niet op het moment in ieder geval.
 

DeletedUser274

Guest
en ondertussen heb ik 30 buren, en 13 lege velden. Dat zijn dus ook 13x geen kans dat ze mij motiveren, en 13x geen inkomsten doordat ik hun niet kan motiveren. In forge of empire worden de buurten elke 2 weken opnieuw ingedeeld. Niet altijd relaxed, maar daar wordt je dan ingedeeld met buren van gelijkwaardige ranking. En DAT zou wel een hele verbetering in Elvenar zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat het mogelijk is om iemand te verplaatsen naar een andere plaats op de kaart. Dat kan nooit goed uitkomen met je verkende provincies, bonussen, enz..
 

DeletedUser7

Guest
Wat @Stefan The Great zegt klopt. Bovendien, om dit probleem op te lossen zijn de broederschappen ingevoerd. Zo heb je altijd 25 mensen waar je mee kunt ruilen en die je kunt motiveren.
 

DeletedUser

Guest
Eens geteld: 71 buren en 17 open plaatsen. Dat valt nog mee. Blijkbaar vallen die open plaatsen zo goed op, zodat je denkt dat je maar weinig buren over houdt.
 

DeletedUser

Guest
........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
klopt mijn inactieve buren worden verwijderd en krijg nog slechtere inactieve voor terug , maar ja ook 2 voordelen aan , 1 krijg 13k munten per inactieve buur en punt 2 ze pakken me herhaal deals niet lol ( met ene knipoogje naar desi )
 

DeletedUser68

Guest
Die mensen die het afpakken oggo zijn gewoon jaloers, en proberen je op deze manier te laten stoppen
Ik zit hier in me eigen eilandje en vermaak me heerlijk
wij handelen zo wel even en laat je ze maar een geurtje ruiken

en wat buren betreft ik vind het dweilen met de kraan open een dags mensen die komen en gaan .
misschien dat ooit de spel wereld gaat krimpen zodat iedereen buren heeft zo is het echt knudde
 

DeletedUser3

Guest
klopt mijn inactieve buren worden verwijderd en krijg nog slechtere inactieve voor terug , maar ja ook 2 voordelen aan , 1 krijg 13k munten per inactieve buur en punt 2 ze pakken me herhaal deals niet lol ( met ene knipoogje naar desi )

Hahaha sorry Oggy :-D maar het is echt mijn buurt.. Ik was er eerder dan dat jij er was ;-)
 
Bovenaan