• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spelers gezocht met affiniteit voor de toernooien

Hallo Allemaal,

Wij zijn gestopt met het recruiten van nieuwe leden op het forum.
Vanaf heden laten we spelers doorstromen vanuit de Oranje Welpen.

Je bent daar van harte welkom, zowel groot als klein om je skills in de toernooien te laten zien, en wie weet groei ook jij ooit uit van kleine welp, tot een volwassen brullende leeuw.

mvg
-CW
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser572

Guest
Oef dit kriebelt wel een beetje moet ik zeggen. Ha.

Maar ik moet zeggen dat ik wel fijn zit. Ben nu aarsmagier van een casual broederschap waar het ook gezellig is. Dus deze keer passeer ik. :p
 

DeletedUser189

Guest
En het is reuze gezellig bij de Oranje leeuwen, wonderen schieten lekker op en waar nodig veel hulp om gevechten te winnen en bij andere zaken.
 
Sorry, op dit moment niet, kan wel een wachtlijst instellen.

Het omvormen naar toernooigilde gaat op basis van natuurlijk verloop.
Toen mensen bij ons kwamen bestond er nog geen broederschapstoernooi, het zou dan ook niet terecht zijn mensen weg te sturen op basis van een "beter" toernooilid.
 
Met het "makkelijke" kristaltoernooi in aantocht, veranderende toernooiregels en het blauwdruk binnen handbereik zijn wij weer op zoek naar een speler die zich graag uitleeft in de toernooien

Graag interesse melden via in mailtje in het spel.
 
Er zal aankomende zaterdag weer plek komen bij de Oranje Leeuwen, nu eenmalig ook mogelijk om samen met je vriend of vriendin over te stappen.

Wij hebben de volgende vereiste
- Je moet natuurlijk gezellig zijn in de omgang en elkaar met respect behandelen
- Je zal bereid moeten zijn muv ziekte, vakantie of prive redenen om elke week je in te zetten voor het broederschap om samen een zo goed mogelijk toernooiresultaat neer te zetten.

Dus kom gezellig ons team versterken, Ook de duivelse leeuwtjes zijn bij ons van harte welkom. er bevinden binnen ons broederschap nog meer oranje leeuwtjes met duivelshoorntjes ;)
 

DeletedUser2080

Guest
Er zal aankomende zaterdag weer plek komen bij de Oranje Leeuwen, nu eenmalig ook mogelijk om samen met je vriend of vriendin over te stappen.

Wij hebben de volgende vereiste
- Je moet natuurlijk gezellig zijn in de omgang en elkaar met respect behandelen
- Je zal bereid moeten zijn muv ziekte, vakantie of prive redenen om elke week je in te zetten voor het broederschap om samen een zo goed mogelijk toernooiresultaat neer te zetten.

Dus kom gezellig ons team versterken, Ook de duivelse leeuwtjes zijn bij ons van harte welkom. er bevinden binnen ons broederschap nog meer oranje leeuwtjes met duivelshoorntjes ;)

Owww wat zou ik dat graag willen, helaas nog 3000 punten te gaan :-(
ik hoop dat er dan weer plek is.
 
Hoi Stellina, wij kijken niet zozeer naar de punten die je op de ranglijst hebt, meer naar de punten die je in het toernooi wekelijks behaalt.
We hebben een speler die vanaf het begin in hoofdstuk (omgezet naar de punten van nu) 800+ punten binnensmokkelde.

Het is niet moeilijk maar spelers moeten er wel de wil voor hebben en er het plezier in zien om dit te doen.

Voor ons is het belangrijk dat de onderkant, een goede score zet wekelijks, zodat de bovenkant kan compenseren zonder zich extreem te moeten inzetten.
Deze week is er ook weer enorm hard gewerkt om een blauwdruk te halen (en gelukt) maar omdat een paar spelers niet meededen heeft dit veel meer energie gekost dan we willen. daarom halen we nu alleen nog spelers binnen niet met grote ranking scores, maar wel met een goede toernooi inzet.
zodat het toernooi leuker wordt voor alle leden.
 

DeletedUser2080

Guest
Hoi Stellina, wij kijken niet zozeer naar de punten die je op de ranglijst hebt, meer naar de punten die je in het toernooi wekelijks behaalt.
We hebben een speler die vanaf het begin in hoofdstuk (omgezet naar de punten van nu) 800+ punten binnensmokkelde.

Het is niet moeilijk maar spelers moeten er wel de wil voor hebben en er het plezier in zien om dit te doen.

Voor ons is het belangrijk dat de onderkant, een goede score zet wekelijks, zodat de bovenkant kan compenseren zonder zich extreem te moeten inzetten.
Deze week is er ook weer enorm hard gewerkt om een blauwdruk te halen (en gelukt) maar omdat een paar spelers niet meededen heeft dit veel meer energie gekost dan we willen. daarom halen we nu alleen nog spelers binnen niet met grote ranking scores, maar wel met een goede toernooi inzet.
zodat het toernooi leuker wordt voor alle leden.

Het is bij ons erg trekken om zelfs maar twee kistjes te halen. die verdeling onderkant bovenkant spreekt me iig erg aan, ik snap wat je daarmee zegt. Ik kom dit toernooi maar tot score 660 :'( vind het te iel...
 
Heb net even naar je dorp gekeken.

Probeer het te houden op 8 marmer en 2 zijde fabrieken, de rest kan je met je gildeleden/buren ruilen voor de andere goederen, dit zijn je bonusgoederen. die andere fabrieken leveren niets/weinig op.

Probeer ook wat meer werkplaatsen te zetten 8 a 10.
Je zal zien dat je dan meer dan voldoende goederen/hamers hebt voor de toernooien en ook wat voor de wereldmap.

Tussen de toernooien in zal je voornamelijk moeten doen aan hamerherstel.

Veel plezier en toernooisuc6 bij je nieuwe gilde.
 

DeletedUser2080

Guest
Dank je wel voor de tips :) ben ik blij mee. Heb inderdaad op de rol staan om mn eerste ijzer fabriek te slopen en er werkplaatsen voor terug te zetten.
thx!
 
We hebben op dit moment nog 6 plaatsen (solicitatie via mail, bij geschikte kandidaad wordt er ruimte voor je gemaakt)

Toelating tot gilde vind alleen plaats tussen de toernooien in van zaterdag 20:00 tot dinsdag 20:00, tijdens de toernooien wordt er gewacht met wisselen tot na het lopende toernooi toernooi.

Wij hebben bij de laatste 3 toernooien 2 maal de 10 kistjes en dus het blauwdruk gehaald, Wij verwachten van leden dus een sterke inzet elke week in de toernooien, wij kijken dus niet naar je "gewone" ranking, maar naar je toernooiinzet. goede toernooi scores zijn namelijk op elk hoofdstuk te halen en meer afhankelijk van inzet dan afhankelijk van hoe groot je stad is.

Daarnaast verwachten we dat je elkaar met respect behandelt, en gezellig in de omgang bent.

-CW
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn op dit moment nog op zoek naar maximaal 5 gezellige actieve toernooispelers om ons team te versterken. (ruimte wordt gemaakt bij geschikte aanmelding)

Je ranking kijken we niet naar, wel je inzet in de toernooien.

Ook deze week weer onze 4de blauwdruk binnengeharkt, aanmelden kan tot dinsdag 20:00, aanmelden erna kan ook, maar dan zal je moeten wachten tot de volgende periode tussen de toernooien in voor je ons kan komen versterken.

tot snel
-CW
 
Bovenaan