• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

speler zoekt bs

DeletedUser1682

Guest
hey ben een speler en zoek een bs
mijn bonus fabrieken zijn staal , kristal , en elixir
en he ongeveer 40.000 punten nu
met vriendelijke groeten
scorpion69
 

DeletedUser1427

Guest
hey scorpion69, wij De Avatar zijn nog opzoek naar nieuwe leden. Als BS stellen wij wel wat eisen richting de speler zoals een goede activiteit, een minimaal punten aantal van 3000 ( die heb je zoiezo al) en wij maken gebruik van eerlijke handel (de 2 sterren aanbiedingen) lijkt het je wat dan kan je bij ons aansluiten :) uiteraard zal ik het dan doorspelen richting de leiders van ons broederschap

om wat betere verdieping te krijgen kan je ook op mijn topic reageren:
https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/de-avatar-zoekt-gezellige-en-actieve-leden.2812/
 
Hoi Scorpion69, wij stellen geen echte eisen. vinden het wel leuk als je actief meedoet. eerlijke handel, wordt aan bevolen. wil je meer weten, stuur dan even een berichtje
 
hey ben een speler en zoek een bs
mijn bonus fabrieken zijn staal , kristal , en elixir
en he ongeveer 40.000 punten nu
met vriendelijke groeten
scorpion69
Beste speler,
Heb je uitgenodigd om toe te treden tot onze broederschap, samen staan we sterk en groeien we sneller! We kunnen dan handelen zonder kosten, extra bonussen bij burenhulp en tijdens de toernooien zijn we met meer om onze doelen en beloningen te bereiken... Kom gerust eens een kijkje nemen in mijn stadje zodat je kan zien met wie je in zee zou gaan. In ieder geval je bent van harte welkom!
Groetjes Terry
 
Bovenaan