• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Speler: bekendmaking afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7

Guest
Goed, laat ik dit maar even stoppen voor het uit de hand loopt, niemand zeurt. Wil daar ook geen discussie over zien.
 
Lol welkom monique weer iemand die hetzelfde zegt
Als dit zo vaak gezegd is? lijkt mij het op zijn plaats om daar dan ook eens iets mee te doen.
Ik zit nog maar net op het forum en zeg mijn mening nu voor de 1e keer.
Dat is geen zeuren.
Nee afgeven op mensen die dia,s gebruiken das zeker geen gezeur?
Want dat heb ik al talloze keren aangehoord.
Ben maar blij dat er spelers zijn die dat doen want dat houd elvanar wel in de lucht.
En maakt het ook mogelijk voor spelers om elvanar te kunnen spelen zonder dia,s
Of is dit ook al honderd keer gezegd?
Zo ja..dan is daar toch niet echt naar geluisterd.:)
 

DeletedUser66

Guest
Als dit zo vaak gezegd is? lijkt mij het op zijn plaats om daar dan ook eens iets mee te doen.
Ik zit nog maar net op het forum en zeg mijn mening nu voor de 1e keer.
Dat is geen zeuren.
Nee afgeven op mensen die dia,s gebruiken das zeker geen gezeur?
Want dat heb ik al talloze keren aangehoord.
Ben maar blij dat er spelers zijn die dat doen want dat houd elvanar wel in de lucht.
En maakt het ook mogelijk voor spelers om elvanar te kunnen spelen zonder dia,s
Of is dit ook al honderd keer gezegd?
Zo ja..dan is daar toch niet echt naar geluisterd.:)

Dat klopt inderdaad. Afgeven op spelers die geld uitgeven is niets nieuws. Het zorgt er wel voor dat de rest het spel gratis kan blijven spelen.

Het nadeel is dan vaak wel dat spelers vrij snel klaar zijn met alles, en dan vaak weinig meer te doen hebben. Op de vorige pagina begon je over nieuwe uitbreidingen, etcetera, echter is de dwergen uitbreiding er nog niet eens zo heel lang, en de meeste spelers zijn daar nog niet eens. In 2016 komen echter wel een paar mooie nieuwe dingen naar Elvenar waaronder het nieuwe gast ras. Ook kunnen spelers straks samenwerken om provincies te veroveren, hopelijk zal dit ook jou dan voldoende bezighouden.
 
Dank je, dit vind ik nu een positieve reactie terug. Ik heb best begrip en geduld. heb alle respekt voor die zonder dia,s spelen of zo min mogelijk. Graag dan ook wederzijdse respect graag..ik zal het verder er dan ook niet meer over dit onderwerp ingaan.;)
 

DeletedUser68

Guest
Ben ook benieuwt naar de samen werking opdracht
Zou het gilde gericht zijn of willekeurige spelers
En Mijn bericht was zeker niet afkrakend lol.
Maar het is op dit moment zo dat er voor de hoge spelers met diamanten gebruik of zonder erg weinig tot niks te doen is
Denk dat het
Ook kunnen spelers straks samenwerken om provincies te veroveren, hopelijk zal dit ook jou dan voldoende bezighouden.
daar wel verandering in gaat brengen voor een lange tijd
dus we hebben maar geduld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser788

Guest
het is natuurlijk mooi, dat er genoeg veranderingen aankomen, maar 't ligt niet in de menselijke (elf) aard om veel geduld te hebben; wachten is vervelend, zelfs bij de tandarts.
ik zal niet alle punten van Elfoggo aanhalen, hij heeft natuurlijk wel gelijk; Elvenar is vaak net zo spannend, als kijken naar gras dat groeit.
 

DeletedUser189

Guest
En dat licht aan ons zelf we willen en gaan allemaal veel te snel, Elvenar zit nog maar in de beta dus zullen we geduld moeten hebben hoe moeilijk dat ook is.
 

DeletedUser68

Guest
upload_2015-12-3_11-0-43.jpeg



Dit zal vast helpen
 

DeletedUser788

Guest
En dat licht aan ons zelf we willen en gaan allemaal veel te snel, Elvenar zit nog maar in de beta dus zullen we geduld moeten hebben hoe moeilijk dat ook is.

hmm, de Beta is toch echt een andere server.
wil wel nog ff een dingetje kwijt; wat moet je nu met al je koper en graniet mijnen, als je al je onderzoeken voltooid hebt? is maar één voorbeeld.
 

DeletedUser59

Guest
hmm, de Beta is toch echt een andere server.
wil wel nog ff een dingetje kwijt; wat moet je nu met al je koper en graniet mijnen, als je al je onderzoeken voltooid hebt? is maar één voorbeeld.

We zitten nog wel in beta, de huidige versie is 0.30

Pas wanneer we versie 1.0 hebben bereikt zijn we officieel uit de beta.
 

DeletedUser189

Guest
zolang er een 0 voor staat is het spel nog in beta, als je goed leest op het forum dan weet je dat het dwergen spul weg kan zodra je alles onderzocht hebt en al je wegen aangelegd hebt (en de opdracht hebt gedaan leg .. dwergenwegen aan)
 

DeletedUser788

Guest
zolang er een 0 voor staat is het spel nog in beta, als je goed leest op het forum dan weet je dat het dwergen spul weg kan zodra je alles onderzocht hebt en al je wegen aangelegd hebt (en de opdracht hebt gedaan leg .. dwergenwegen aan)

dat is nu precies mijn punt; is toch een beetje water na zee dragen, toch?
 

DeletedUser580

Guest
Ik heb een deel van de reacties gelezen, en ik heb o.a. gezien dat er werd geklaagd over de bouw tijden, productie tijden en/of wacht tijden. Dit is echter niets nieuws met browser games, zoals dit spel. Ik heb spelletjes gespeeld (mag ik namen zoals OGame noem?) waarbij de bouw tijd van dingen soms wel 3 weken is. En dan puur en alleen voor 1 enkel gebouw...

Spelletjes zoals dit, komen in de buurt van "idle games". Spellen waarbij je langere tijd moet wachten. En wanneer je alles al hebt, is het wachten totdat er een update komt. (en dat gebeurt hier tenminste wel met enige regelmaat) Als dat onvoldoende is voor jou, dan kun je voor de rankings gaan. Wanneer daarin geen verdere mogelijkheden zijn, dan heb je er waarschijnlijk teveel geld in gestopt. Probeer in dat geval de leden van je broederschap te helpen. Wanneer jou interesse daar niet ligt, dan is dit soort spelletjes (waarbij je niet achteruit kan gaan door het ontbreken van PvP) misschien toch niet geschikt voor jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan