• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Speler: bekendmaking afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
heb besloten op te stoppen met elvenar , reden heb nog nooit zo spel slecht in mekaar zien zitten . ga hieronder wat puntjes zetten .
1. verhouding tussen mens en elven algemene punten ziet giga verschil.
2. verhouding tussen wat nodig heb om te bouwen volk dus en de inwoners die krijgt per huis is veel te groot .
3 . missies lopen helemaal verkeerd in tech mee, paar voorbeelden , had al wonderen staan moet ik rune gebruiken , koste me paar weken daarna moet je 3 provs verkennen en dan 3 provs innen . kost je ook al weer 6 dagen en giga goederen als je niet kan winnen met vechten .
4 ben al eind tech , me land is vol krijg ik nu bouw dolende dwergen nou die heb ik al weken staan dus wat denk je weer vast met me missie , dan heb ik nog gehoord dat je vrplicht de 4 wonderen moet hebben anders kan je andere vaste missie niet doen.
5 verhouding tussen jou leger en de vijand is enorm hun 8 vakjes wij 6 vakjes .
6 graniet en koper , wat je voor nodig heb in tech en wat je krijg per uur is ook teveel verschil, plus dat je geen punten krijg voor het bouwen er van.
7 wondergebouwen, leuk die wonder gebouwen maar dat je elke level 24 uur en langer moet bouwen gaat me ook te ver , ook dat je na 5 levels weer 9 goede rune nodig heb .
8 prijzen van de wondergebouwen zijn uitermate teleurstellend .
9 aangezien je al 2 keer 9 goede rune heb verxameld en al op level 6 bezig ben , en je wil rune voor zalen en dwergen, en je behaald provincie binnen en je krijg nog steeds rune van eerste 2 wonders klopt ook niet want je kan er niks mee doen . dus als je zalen rune wil uit een provincie heb je kans 1 op 4 dat het de zalen rune is . aangezien je er 9 goede nodig heb kost het je ruim 20 provincies of meer zelfs , anagezien de hoge spelers al 2 dagen per provincie moet verkennen word dit een maandenlange gedoe .
10 heb je volk nodig om verder te kunnen kost het je dia gebouwen met volk, heb je plek tekort heb je dia uitbredingen nodig , heb je rune nodig kan je ze beter kopen als hoge speler dus alles met al , zonder dias kom je nergens en ik verdom het persoonlijk om geld uit te geven aan dit spel , aangezien innogames me op foe al genoeg dias heeft gekost , waar ze later stomme invoeringen ging doen en weggegooid geld is .
11 straks zullen er wel lagere spelers komen zeuren op me puntjes maar zeg 1 ding bekijk het eens van de kant van spelers die van dag 1 spelen , en nee heb niks dorgekocht in tech om sneller op eind te komen .
12 na mij zullen er nog veel pelers over denken om te stoppen omdat het gewoon slecht in me kaar stekend spelletje is . m v g elfje
 

DeletedUser68

Guest
jammer dat je gaat stoppen kerel ga je even om praten lol
punt 1 heb je nog steeds gelijk maar het word minder
punt 2 ben ik redelijk met je eens maar is wel om te doen is en keuze maken ranking of productief eiland
punt 3 missies is inderdaad achterin een rommel op het laatst nog een vaste quest bouw nogmaals een dolende dwerg slaat nergens op maar ze moeten wat verzinnen daar wat nog steeds niet goed lukt helaas maar ze werken eraan met vrouw en macht
punt 4 4 wonderen bouwen is niet verplicht en ook niet nodig ik ben door de vaste questen heen dus kan het weten
punt 5 het leger is iets wat ze echt wel gaan aanpakken in de toekomst en de verhouding is zelfs 5 tegen 8
punt 6 Is met graniet en koper is best te doen als je het goede pad hebt gekozen ik heb daar een weg in gevonden en zonder vastzitten doorgelopen en dat het geen punten geeft is omdat het een tijdelijke bezetting geeft
punt 7 daar heb je een goed punt en zullen onze mooie ontwikkelaars ons grote spelers wel weer mee gaan naaien later als wij klaar zijn er er zogenaamd klachten komen dat het te lang duurt om te bouwen zoals ze het hebben gezegd met de kopermijnen DIE ZULLEN WE ONTHOUDEN
punt 8 Het zou beter kunnen daarom speelt onze groep ook andersom eerst bouwen we zalen onder de berg zodat we meer grondstoffen krijgen en later misschien de rest
punt 9 Dat is ook echt naaierij geweest naar de grote spelers toe van de ontwikkelaars de grote spelers worden bedankt maar in de rug gestoken de kleien spelers hebben rustig de tijd om twee wonders klaar te zetten en daarna de ander 2 vrij te spelen wij moeten er gelijk 4 doen na deze update en hebben ook al veel meer provincie,s af dan de kleine spelers OFTEWEL GROTE SPELERS BEDANKT VOOR DE DONATIE NU HELPEN WE KLEINE SPELERS EVEN OM TE GROEIEN zodat die bij kunnen komen in de grote groep
punt 10 het geld bepaald ieder natuurlijk voor zich bij het begin van het spelen van een spel weet je al dat het een keer stopt
punt 11 weet niet helemaal wat je bedoelt maar kan je zeggen er komen wel wat leuke updates volgend jaar
punt 12 op dit moment geef ik je gelijk het spel staat even stil voor ons we zijn veel te snel gegroeid door het misbruiken van de questen lol. nu zitten we met de gebakken peren ze hebben nu de questen aardig aangepakt. nu hopen dat ze er wat aan gaan doen dat we wel met questen bezig blijven om wat te doen te hebben en niet teveel verdienen

dus even geduld oggo
 

DeletedUser613

Guest
Jammer hoor nu krijg je ook niet mee of er iets aan je punten gedaan wordt ;)
 

DeletedUser59

Guest
Jammer dat je stopt ELF-OGGO, ik hoop dat je elders wel iets vind wat bij je past :)
 

DeletedUser232

Guest
Erg jammer dat je stopt ELF. Op veel punten heb je ook gelijk hoor! maar ik denk zelf maar zo het spel is nog steeds behoorlijk in ontwikkeling, en als er maar genoeg "gezeurd" wordt gaan ze het misschien toch nog aan passen.

Aan de andere kant zijn er genoeg spellen die inderdaad veel evenwichtiger in elkaar zitten dus hoop dat je wat anders leuks vind. En je kunt geloof ik altijd weer terug komen als je later denkt weer te willen spelen. Of wordt je account na x aantal tijd verwijderd ook als je zo ver bent?
 

DeletedUser613

Guest
Ben ook een maand gestopt geweest en ben toch weer gaan spelen :) dus wie weet is ie er binnenkort weer ;)
 

DeletedUser

Guest
Erg jammer dat je stopt ELF. Op veel punten heb je ook gelijk hoor! maar ik denk zelf maar zo het spel is nog steeds behoorlijk in ontwikkeling, en als er maar genoeg "gezeurd" wordt gaan ze het misschien toch nog aan passen.

Aan de andere kant zijn er genoeg spellen die inderdaad veel evenwichtiger in elkaar zitten dus hoop dat je wat anders leuks vind. En je kunt geloof ik altijd weer terug komen als je later denkt weer te willen spelen. Of wordt je account na x aantal tijd verwijderd ook als je zo ver bent?
als je gen dias heb gekocht kan je na 3 maandne verwijderd worden , als je wel dias heb gekocht normaal niet , maar weet uit betrouwbare bron dat er speler was die ff gestopt was en tig diamanten had gekocht en toch werd verwijderd iemand met zo 30k punten , na veel over en wer gezeur heeft ie account terug met ze dias terug maar moet wel andere buurt en helmaal van nul terug beginne
 
Ik zou toch graag zien dat er weer heel snel wat nieuwe velden geplaatst mogen worden.
Zit al zolang vast en kan geen kant op.
Komen ze met die grote knoepers van gebouwen aan,tja leuk hoor maar ga er echt geen andere gebouwen ervoor verwijderen.
En zeker niet als ze nog niet eens scorepunten opleveren.
heb er nu maar 1 kunnen neerzetten.
Hoelang duurt het voor er weer wat ruimte erbij komt?
Word zo wel wat saai voor de gevorderden.

 

DeletedUser7

Guest
Een update maken duurt langer dan hem uitspelen. Zeker als je in jullie tempo er doorheen speelt ;)
 

DeletedUser59

Guest
Ik zou toch graag zien dat er weer heel snel wat nieuwe velden geplaatst mogen worden.
Zit al zolang vast en kan geen kant op.
Komen ze met die grote knoepers van gebouwen aan,tja leuk hoor maar ga er echt geen andere gebouwen ervoor verwijderen.
En zeker niet als ze nog niet eens scorepunten opleveren.
heb er nu maar 1 kunnen neerzetten.
Hoelang duurt het voor er weer wat ruimte erbij komt?
Word zo wel wat saai voor de gevorderden.

Dat zal pas gebeuren als er een nieuw ras verschijnt. Het is ook niet verrassend dat je niets kunt doen, kijkend naar hoeveel diamanten je hebt besteed ;)

ik doe niks sneller niet met dias niks spel gaat te traag lol

En waar komt jou arbeidershut niveau 4 dan vandaan? :p
 

DeletedUser

Guest
Dat zal pas gebeuren als er een nieuw ras verschijnt. Het is ook niet verrassend dat je niets kunt doen, kijkend naar hoeveel diamanten je hebt besteed ;)



En waar komt jou arbeidershut niveau 4 dan vandaan? :p

uhm das ook enige makker
 

DeletedUser68

Guest
PSSTT oggo en je dwergenpoort op 3 zonder koper
Wij zijn alles
 

DeletedUser59

Guest
De arbeidershut zorgt voor het meeste versnelling in het spel ELF-OGGO, dus ja ;)
 

DeletedUser59

Guest
zeuren = aanhoudend / langdurig negatief ergens over praten tot iemand z'n zin krijgt

Enige waar ik mee bezig ben is duidelijk foute opmerkingen verbeteren, dat noem ik geen zeuren :) Dat noem ik meer een 'wijsneus' / 'betweter' zijn ;)

De mensen die ik vind zeuren zijn de spelers die geen geduld hebben met het wachten op nieuwe content (en dit meerdere malen kenbaar maken), terwijl ze diamanten hebben besteed en terwijl dit spel nieuw is (nog niet eens versie 1.0!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan