• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: wanneer kont het nieuwe hoofdstuk na de halflingen?

DeletedUser467

Guest
Is er ook al iets bekend of er weer een nieuw hoofdstuk gaat komen na de halflingen?
 
Ja, ze hebben het bijna af maar willen wachten tot er meer spelers op het eind van Halflingen zitten, er moet namelijk handel gedreven worden in speciale goederen, en spelers die niet zover zijn kunnen die niet mee op gang trekken.
 
zeker en vast, het zit ook al enkele maanden in de gamefiles. Dus dat komt er zeker aan.

Ooit was er een bug in het wondermenu, waar je alle wonderen kon zien (de afmetingen kon je toch zien, de plaatjes waren er nog niet) voor de volgende hoofdstukken.
Daaruit kon je zien dat er nog zeker 3 gastrassen op de planning staan na de halflingen.
 

DeletedUser

Guest
Wie weet, nu de mobile versie eindelijk uitgerold wordt (op 1 november), gaan ze eens kijken naar het volgende hoofdstuk ....
Maar ik hou mijn adem er nog steeds niet voor in, want het zou zomaar kunnen dat er eerst weer iets anders verzonnen wordt :rolleyes:
 
Ja, ze hebben het bijna af maar willen wachten tot er meer spelers op het eind van Halflingen zitten, er moet namelijk handel gedreven worden in speciale goederen, en spelers die niet zover zijn kunnen die niet mee op gang trekken.

Gniffel, ze voeren allerlei evenementen enzo in om spelers te vertragen en dan lopen ze tegen het probleem aan dat er te weinig spelers aan de frontlinie zitten :)
 

DeletedUser

Guest
Gniffel, ze voeren allerlei evenementen enzo in om spelers te vertragen en dan lopen ze tegen het probleem aan dat er te weinig spelers aan de frontlinie zitten :)

Komt ook omdat er een redelijk aantal spelers het opgegeven heeft om nog langer te wachten.
Maar de devs lijken niet te begrijpen dat hoe langer je wacht op meer spelers die klaar zijn, hoe meer spelers die al klaar waren het wachten beu zijn en gestopt zijn. Met deze strategie zullen we daarom altijd te weinig spelers houden :(
 

DeletedUser447

Guest
ik zal niet te lang wachten inderdaad wand hier beginnen spelers die er al lang door zijn zich te ergeren aan het wachten.
gooi het er in zal ik zeggen en het motiveert andere spelers weer die er nog niet zijn om sneller door te gaan naar het nieuwe hoofdstuk toe.
 

DeletedUser189

Guest
ik ben er ook klaar mee op zijn vroegst komt het pas in Januari en dan komt er weer al zoon evenement aan :mad:
Ben het wachten echt beu zo krijgen ze er nooit genoeg bij elkaar voor het nieuwe hoofdstuk.
 

DeletedUser239

Guest
Witchje is ondertussen definitief gestopt, anderen overwegen dat en nieuw evenement boeit me amper nog ...
 
Witchje is ondertussen definitief gestopt, anderen overwegen dat en nieuw evenement boeit me amper nog ...
jammer omdat te lezen maar wel zo begrijpelijk. Wachten is dus wanneer de andere ook de handdoek in de ring gaan gooien.
klaarblijkelijk verdient INNO zo goed dat ze er niet om malen dat top spelers die behoorlijk geïnvesteerd hebben in hun spel er niet meer toe doen.
De icoon balk heeft helaas geen icoontje wat ik hier kan plaatsen dat toepasselijk zou zijn om mijn gedachte uit te drukken
 
Bovenaan