• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Simul fortis zoekt actieve vriendelijke mensen.

Hallo,

Ik ben Callum, ik zoek actieve vriendelijke mensen voor mijn bs: Simul fortis. ik zal even vertellen waar mijn belang aan hecht:



Hallo!

Fijn dat je even kijkt naar mijn bs. Heb je zin om erbij te komen? mischien kan ik je overtuigen als je dit teksjte leest. Ik ben Callum, ik ben een niet zo grote maar ook geen kleine speler. het maakt niet uit of je een grote of kleine speler bent, het gaat erom dat we elkaar helpen te groeien. dit is een leuke, gezellige, beleefde en een actieve bs. Als je even ziek zo zijn of door een andere reden even niet zou kunnen spelen in deze bs
zou het leuk zijn om dat even te melden. Als je vragen zou hebben of gewoon zin zou hebben in een babbeltje kun je altijd zeggen of vragen wat je wil zo lang het maar beleefd en vriendelijk blijft. Voor de rest kan je doen wat je wil in deze bs.
En, heeft deze tekst je overgehaald om toch lid te worden? ik hoop het wel want ik verheug me op een grote gezellige groep, als dit je echt heeft overgehaald stuur me dan een berichtje.

Vriendelijke groet Callum
 
Dankjewel, het is ondertussen wel een beetje veranderd, 123wout123 is nu aarts maar ik ken hem en zal vragen je binnen te laten in de bs.
 
Bovenaan