• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Schemeringsfeniks of toch niet

Goedemiddag allemaal,

bij deze mijn eerste bericht. Ik ben druk bezig met het verzamelen van de schemeringsfeniks en dat gaat verder prima. Echter ben ik nog steeds in twijfel of ik deze upgrades nu moet gebruiken voor de feniks zelf of moet gebruiken om boeken der wijsheid te krijgen voor andere feniksen.

Wat zijn jullie ideeen hierover?

Heel benieuwd naar jullie reacties/uitleg.

Groet,

Ezloooser
 
Het hangt er vanaf hoe je de nieuwe feniks wilt gebruiken volgens mij.

Als je de nieuwe feniks houdt, dan moet je kijken hoe je deze in gaat zetten. Voor zover ik weet is het voereffect 12 uur. Je weet zelf het beste hoeveel dierenvoeding je per week aan dit beest wilt / kunt spenderen, dus weet je hoe veel en hoe lang de nieuwe feniks kan werken voor je per week.
Maak voor jezelf eens een schets wannneer in de week je voer gaat geven gedurende de week, en wat het dan mogelijkerwijs oplevert.


De andere optie is een andere feniks zoals je zegt. Daar doe je ongeveer hetzelfde voor. Welke andere feniks kies je dan, hoe ver kun je deze upgraden, en hoe gebruik je de andere feniks dan (zodat je een globaal idee krijgt over wat je er voor terug krijgt).

Kortom maak een kosten/baten plaatje voor elke feniks die je overweegt, zodat je een weloverwogen keuze kunt doen.

Ik zou daarbij wel over lange termijn kijken. Bijvoorbeeld als je het Tijdsprong wonder krijgt ontstaat er een andere situatie, waardoor de keuze anders kan uitpakken.
 
Bovenaan