• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Schandalig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68

Guest
klopt helemaal alleen de munten en voorraden zijn meer per beloning per ronde per 50 per dag
Geeft hem al 1 miljoen munten meer welke clou mis ik dan
lol
maar proberen jullie maar te raden hoeveel we verdien per dag
Maar ik heb dagen gehad met meer dan 60 miljoen munten maar ik sta nu even op rust tot het nieuwe hoofdstuk er is
Dan laat ik wel weten hoeveel het nu is er dag

Dus de droom dat de lage questen meer opleveren is dus helemaal mis jullie denken te klein de fabriekjes leggen en dan kun je 4 keer de quest met toverstof doen dat is leuk en 4 x zijden en ook 5 x hout elke 3 uur
Mijn leden doen er wel wat meer in de drie uur
Ik op klik momenten 9 tot 12 questen per 5 minuten

Wie heeft er nu gelijk o_O
 

DeletedUser66

Guest
We hebben niet allemaal de tijd om 50 rondjes per dag te doen :D
 

DeletedUser298

Guest
Beste Mike er word geprobeerd uit te leggen dat het zonder bug mogelijk is om in hoofdstuk 5 nog met lage questen te spelen.
Of dit meer oplevert weet ik niet, maar het kan
 

DeletedUser68

Guest
Het levert zeker veel meer op omdat de beloningen hoger zijn
Maar zover kan crazy wizard dus niet kijken
Dat willen jullie maar niet begrijpen.
We hebben niet allemaal de tijd om 50 rondjes per dag te doen :D
Heb gelukkig meer tijd hoef geen vervelende mensen op forum te waarschuwen:p:p
Maar wil het je wel leren hoor hoe ik het nu weer voor elkaar heb gekregen hebben de ontwikkelaars weer iets om te .........

Maar 50 rondjes is nog geen 70 minuten op een dag voor een allround klikker als ik ben geworden:cool: en levert al ruim 5 miljoen munten op
dus van mij mogen die ook weg hoor de questen:rolleyes:

Dan hebben we nog meer mensen die piepen
 
Iemand loopt tegen hoofdstuk 6 aan heeft nog steeds 1200 900 600 questen had al lang 4000 moeten zijn

jij weet waarschijnlijk zelf niet waar je het over hebt. iedere speler die hoofdstuk 4 heeft krijgt 4000 questen
Dit is al heel lang zo
Als iemand daar nog steeds 1200 900 600 questen heeft klopt geen bal van dus weer een bug

Sorry Mike je eigen woorden.
Nergens koppel je de questen aan de main quest, enkel aan het hoofdstuk.
Heb dus gewoon nog steeds gelijk.

spelers zullen altijd hun interpetatie geven aan hoe zij de questen invullen, en nooit hoe de programmeurs

Questen hoeven niet herschreven te worden omdat jij dat wil

Waar staat dat de questen moeten worden herschreven omdat ik dat wil?
Ik geef aan dat als het anders moet (bv gekoppeld aan onderzoek ipv main quest) dan zal het hele questsysteem moeten worden herschreven voor de simple reden dat het een compleet ander systeem is. een systeem is niet een quest maar de onderliggende code die dit aanstuurd.

Blijkt dus wederom dat ik gelijk had sorry grazy wizard probeer het volgende keer opnieuw miscchien krijg je dan gelijk

Als iemand gelijk loopt met vaste questen aan de boom hoort er nu echt 4000 staal 4000 boekrol 4000 elixer te hebben en geen lage level 1200 900 600

Je hebt dus voor geen millimeter gelijk omdat je pas met deze reactie komt helemaal na het einde van de post, nadat Stefan de clou verteld.
DAARNA kom je met deze reactie en nu claim je je gelijk.
Ben een man en gewoon toe dat je het mis had.

OP de plek waar jij nu speelt ben ik al lang klaar snap nou toch gewoon dat ik meer ervaring heb daarmee
Ik heb niet voor niks de top 1 gilde vanaf dag 1 op de top gehouden door mensen te helpen

Arrogantie ten top, zeer teleurstellend, je wilde gewoon niet luisteren/lezen, niets aannemen en claimt nu je gelijk die er dus niet is.
Omdat een speler korter speelt betekend niet dat je altijd gelijk hebt. als jij vanaf het begin netjes de main quest hebt gevolgd had je dit ook nooit kunnen ontdekken.
andere mensen kunnen anders spelen en tot een andere ontdekking komen. Ook een geweldenaar als Einstein verwierp de complete snaartheorie.

Kortom de authoriteit heeft niet altijd gelijk.
 

DeletedUser68

Guest
Er is nog een open vraag van mij :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
Ik moet toch zeggen dat het een schande is hoeveel bugs er in het spel zitten op dit moment
In mijn gilde heeft iemand 44 questen in plaats van 24
Iemand loopt tegen hoofdstuk 6 aan heeft nog steeds 1200 900 600 questen had al lang 4000 moeten zijn

Kun je nagaan hoe de rest van de server er uit moet zien:oops::oops::oops::oops:

Hoe kan er verschil zijn in questen als je beide even ver bent in het spel even ver betekend beide boom uit beide geen vaste questen meer
Aangezien je eens in de zoveel tijd andere quests krijgt is het niet heel verbazend dat iemand ook een andere hoeveelheid quests heeft.
En ik weet niet precies wanneer je de 4000 quests krijgt, maar volgens mij is dat ook geen bug.
bij hoofdstuk 5 is 4000 questen bij het volgen van de vaste questen;);)
 

DeletedUser

Guest
mike ik snap wat je bedoeld , normaal als je dwergen hoofdstuk begint krijg je 4k goederen , maar kan je vragen aan die ene speler welke vaste missie hij heeft , want dan krijgt ie de verzamelen 2500 marmer 1200 zijde en 600 edel als voorbeeld , ik weet iemand die vaste misse heeft bouw elixer en toverstof fabriek en die ook nog 2500 1200 600 krijgt , zolang hij of zij niet verder in vaste missie gaat zal hij of zij die altijd blijven behouden , dus het is gene bug maar gewoon omdat ie niet verder gaat in vaste missie
 

DeletedUser68

Guest
de 2500 1200 600 heeft support gefixt

nu blijft alleen het verschil in questen over als alles gelijk is
 

DeletedUser68

Guest
Kijk eens aan we hebben weer een bug opgelost in dit spel
Het is dus normaal dat we allemaal 24/25 questen hebben en geen 44

Ik heb dit nagevraagd en er zit hier inderdaad een foute trigger ergens. We hebben dit doorgegeven aan de ontwikkelaars en er is ons verteld dat er aan gewerkt wordt.

Met vriendelijke groet,

Girafi
Moderator
Elvenar NL


Bedankt lord jirre en Goryn voor het oplossen van deze bug :(:(
Het heeft even geduurd voor een oplossing kwam door het sluiten van de andere draadjes maar ik heb wel gelijk:D

Mijn dank gaat naar onze moderator Girafi;);) voor het oplossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan