• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Schandalig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68

Guest
Ik moet toch zeggen dat het een schande is hoeveel bugs er in het spel zitten op dit moment
In mijn gilde heeft iemand 44 questen in plaats van 24
Iemand loopt tegen hoofdstuk 6 aan heeft nog steeds 1200 900 600 questen had al lang 4000 moeten zijn

Kun je nagaan hoe de rest van de server er uit moet zien:oops::oops::oops::oops:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
weet niets van dat 44 questen ding

Maar het is duidelijk dat je niet helemaal snapt hoe het questsysteem werkt.
Is iig geen bug, maar ik ga het hier ook niet uitschreeuwen. probeer het zelf maar te ontdekken (al zal dat op je huidige account niet snel gaan)

Op het moment dat je het questsysteem begrijpt kan je er maximaal gebruik van maken.
Lijkt erop dat de ene persoon met de 1200/900/600 quest het helemaal begrijpt, of dom geluk ivm weet niet beter.
 

DeletedUser7

Guest
Aangezien je eens in de zoveel tijd andere quests krijgt is het niet heel verbazend dat iemand ook een andere hoeveelheid quests heeft.
En ik weet niet precies wanneer je de 4000 quests krijgt, maar volgens mij is dat ook geen bug.
 

DeletedUser68

Guest
Ik die het quest systeem niet begrijpt lol
Ik ben de grootste misbruiker van de quest ze zijn mede door mij en oude gilde allemaal verandert lol
dus 9 man in de gilde hebben 24 questen en 1 niet en dat is geen bug amehoela lol

jij weet waarschijnlijk zelf niet waar je het over hebt. iedere speler die hoofdstuk 4 heeft krijgt 4000 questen
Dit is al heel lang zo
Als iemand daar nog steeds 1200 900 600 questen heeft klopt geen bal van dus weer een bug

Ik weet waar van ik spreek
 
Sorry Mike,

Je hebt het echt helemaal fout.
Bepaalde zaken kunnen de illusie wekken dat je gelijk hebt, helaas voor jou is dat echter niet zo.(en nu heb ik meer dan voldoende hints gegeven.)
 

DeletedUser68

Guest
De Questen waren voor lage levels 600 900 1200 dat gaat naarmate je in het hoofdstuk groeit omhoog
In level 3 is het normaal al 2500 hoofdstuk 4 4000 hoofdstuk 5 4000 hofdstuk 6 4000
dus het bestaat niet dat iemand die eind hoofdstuk 5 is geen 4000 questen heeft
Ze hebben zo lopen rommelen in die questen dat het een zooitje is geworden

Het is zoals al gezegd er is geen enkele update geweest zonder nieuwe bugs
support heeft al bevestigd dat hij 4000 questen hoort te hebben lol.
En de gene met 44 questen hoort er maar 24 te hebben zal het antwoord worden

Nu het leukste hoe gaan ze het oplossen en welke bug krijgen we er dan weer voor terug:confused::confused:
 

DeletedUser68

Guest
Sorry Mike,

Je hebt het echt helemaal fout.
Bepaalde zaken kunnen de illusie wekken dat je gelijk hebt, helaas voor jou is dat echter niet zo.(en nu heb ik meer dan voldoende hints gegeven.)
Ik heb geen hints nodig tegen de tijd dat je net zo groot ben als ik en miljoenen grondstoffen hebt met jouw hints mag je het nog is proberen
Alles waar jij aan denkt had ik een maand geleden al
 
struisvogelgedrag?

Sorry
Omdat je groot, boos en sterk bent heb je nog geen gelijk.
Er zit gewoon een maas in het questsysteem, omdat jij die niet ontdekt hebt betekend niet dat jij daarom gelijk hebt.

Omdat je met lvl 1 werkplaatsen + questen meer hamers kan verzamelen dan met lvl 17 wekrplaatsen betekend niet dat dit een bug is. al mag je het er natuurlijk niet mee eens zijn(en terecht) ook dat is een maas in het questsysteem.
Ik ga hier echter niet neerzetten "op deze manier kan je de maas ge/misbruiken" dat ontdekken de anderen zelf maar.
En als ze deze weer dichten vinden we echter wel weer nieuwe mazen om het systeem anders te gebruiken dan de ontwikkelaars bedoelden.
 

DeletedUser68

Guest
ik heb het niet over werkplaatsen dat is al achterhaald
En level 17 werkplaatsen geven wel meer dan level 1 hoor weet niet waar dat fabeltje vandaan komt
gaat om 44 questen wat niet hoort en het gaat om de questem 1200 900 600 die zijn voor lage levels niet een bijna hoofdstuk 6 speler
 
het gaat om de questem 1200 900 600 die BEDOELD zijn voor lage levels niet een bijna hoofdstuk 6 speler
kleine correctie op je quote

net als dat het de bedoeling was dat je gewoon je lvl 15 marmerfabriek op 24h productie zet en dan 400 hout en staal kreeg voor de 24h quest, net als dat het de bedoeling is dat een een moeilijke quest kan skippen, niet dat je jezelf roncycled om 100000 keer dezelfde quest achter elkaar te doen.

nogmaals geen bug.
 

DeletedUser68

Guest
vreemd dat support zegt dat het wel een bug is en jij niet lol
Als jij je level 15 marmer fabriek op 24 zette was al een fout want slimme mensen deden een level 1 zetten en volle productie marmer krijgen

En nogmaals met hoofdstuk 5 hoor je 4000 questen te krijgen dat jij dit niet wil snappen hebben we door
dat jij denkt dat het niet zo is terwijl de rest van de hoge spelers inclusief support zeggen dat het een bug is
Dan doe je je naam eer aan
 
Dan zullen we binnenkort wel een fix uitbrengen al moet dan het hele questsysteem herschreven worden.
of je probeerd me uit de tent te lokken om te zeggen hoe het werkt, (als je het nog niet snapte met al de hints kom dan ff tot rust en lees het nogmaals en gebruik je hersenpan)

de 44 is mischien wel een bug, maar de questen zelf niet.
als support zegt van wel, dan snapt die persoon die antwoorde er net zoveel van als jij, en weet gewoon niet hoe het questsysteem is opgebouwd en vermoed daarom dat het een bug is.
 

DeletedUser

Guest
Mike heeft gelijk. Die herhaalbare questen zijn afhankelijk van welke vaste questen je al gedaan hebt (die je niet kan weigeren dus). Als je die vaste questen niet doet, dan blijf je de gemakkelijke herhaalbare questen houden.
 

DeletedUser

Guest
Het is dus geen bug. Maar wel weer zo'n achterpoortje in het spel dat misbruikt kan worden.
 

DeletedUser68

Guest
Ik hoef van jouw geen info hoe ik een quest kan doen of moet misbruiken had je al netjes verwoord
Dat aan alles waar jij nu aan denkt op te kunnen profiteren aan een quest ik dat al een maand geleden heb gedaan.

Questen hoeven niet herschreven te worden omdat jij dat wil
Is gewoon de vaste quest opnieuw triggeren
En alle spelers hoofdstuk 5 en hoger hebben de 4000 quest weet niet waar je je mee bemoeit heb je aandacht te kort
Of wil je proberen gelijk te krijgen ook al zou dat nooit kunnen Dan moet je eerst vroeger opstaan
OP de plek waar jij nu speelt ben ik al lang klaar snap nou toch gewoon dat ik meer ervaring heb daarmee
Ik heb niet voor niks de top 1 gilde vanaf dag 1 op de top gehouden door mensen te helpen

Als iemand gelijk loopt met vaste questen aan de boom hoort er nu echt 4000 staal 4000 boekrol 4000 elixer te hebben en geen lage level 1200 900 600
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
Het eerste bugje is al opgelost door support
Een klik op de knop zoals ik al zei blijkt maar weer zoals ik zei
Op het moment dat je het questsysteem begrijpt kan je er maximaal gebruik van maken.
Lijkt erop dat de ene persoon met de 1200/900/600 quest het helemaal begrijpt, of dom geluk ivm weet niet beter.
Het is dus geen bug. Maar wel weer zo'n achterpoortje in het spel dat misbruikt kan worden.
waar zegt mike dat?
hij heeft het echt over dat het gerelateerd is aan je hoofdstuk/onderzoek
struisvogelgedrag?

Sorry
Omdat je groot, boos en sterk bent heb je nog geen gelijk.
Er zit gewoon een maas in het questsysteem, omdat jij die niet ontdekt hebt betekend niet dat jij daarom gelijk hebt.

Omdat je met lvl 1 werkplaatsen + questen meer hamers kan verzamelen dan met lvl 17 wekrplaatsen betekend niet dat dit een bug is. al mag je het er natuurlijk niet mee eens zijn(en terecht) ook dat is een maas in het questsysteem.
Ik ga hier echter niet neerzetten "op deze manier kan je de maas ge/misbruiken" dat ontdekken de anderen zelf maar.
En als ze deze weer dichten vinden we echter wel weer nieuwe mazen om het systeem anders te gebruiken dan de ontwikkelaars bedoelden.

Blijkt dus wederom dat ik gelijk had sorry grazy wizard probeer het volgende keer opnieuw miscchien krijg je dan gelijk
 

DeletedUser298

Guest
Hey Mike , het is wel grappig dat je met je eigen reactie ( ALS iemand gelijk loopt met vaste questen aan de boom HOORT die nu echt
4000 staal, 4000 boekrollen en 4000 elixer te hebben en geen lage level 1200, 900, 600 ) zelf het antwoord geeft op wat Crazy Wizard
probeert uit te leggen
Het woord BEDOELD in eerdere reactie en het woord HOORT in jouw tekst, daar zit de clou.
Ik heb er zelf lang van kunnen profiteren maar je wil verder, dus dat is helaas voorbij.
Sorry Mike maar Crazy Wizard heeft volkomen gelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan