• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

samen voegen

DeletedUser3614

Guest
vaak is er de discussie dat er te kort ruimte is om verder te groeien.

is het een id om bijv woongebouwen samen te kunnen voegen zodat je wel je upgrade krijgt
maar geen plek verliezen hebt.

groetjes Danny G
 

DeletedUser3381

Guest
Zou leuk zijn als je met bijvoorbeeld events wat extra ruimte zou kunnen verdienen... zelfs als je uitbreidingen koopt is er ruimte te kort, laat staan dat je ruimte hebt voor de event gebouwen...
 

DeletedUser2665

Guest
Naar mijn idee is het zo goed mogelijk omgaan met de krappe ruimte één van de essentiële punten van dit spel.
 

DeletedUser3381

Guest
Ja tuurlijk wel, maar iets meer ruimte zou ook best fijn zijn. Je hebt krap en je hebt ontoereikend...
 

DeletedUser990

Guest
Waarom niet bij gastrassen 1 extra uitbreiding per ras, zodat als je in Elementaal (nog steeds laatste hoofd stuk) bent ruimte hebt om stad goed te reoganiseren.
Dat geeft je iets om naar uit te kijken, ik maak geen haast met het hoofdstuk want extra ruimte is alleen straks wat ik nu gebruik voor Elementalen en geen idee nog hoe ik die extra gebouwen neer moet zetten.
Het evenement, hoe verder ik er in kom hoe meer ik idee heb ben met BS-Avontuur bezig ben, het prijzensysteem is van 3 gokkisten naar 9 gegaan, maar het blijft gokken.
Spelplezier begint te verdwijnen, mischien moet ik maar eens een Time Out inlassen.
 

DeletedUser2114

Guest
Als je er uitbreidingen bij krijgt, ga je die op gegeven moment ook weer volbouwen en ga je daarna ook weer lopen zeuren dat je ruimtegebrek hebt en dat je meer uitbreidingen wil, dus meer uitbreidingen geven lijkt mij geen optie. Je kunt nu zonder te betalen genoeg ruimte hebben om het spel fatsoenlijk te spelen. Je stad reorganiseren kan tussen de gastrassen en als je dat niet wilt, zul je een keer wat af moeten breken, maar dat is je eigen keuze. Want het kan ook tussen de gastrassen door.
 
Bovenaan