• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Runenscherven: komt er een mogelijkheid voor het opslaan van runenscherven?

Komt er ook een mogelijkheid om runenscherven op te slaan? Mijn balkje zit vol en ik heb niet de ruimte om ze samen te voegen. Nu gaan mijn scherven verloren.
 
Komt er ook een mogelijkheid om runenscherven op te slaan? Mijn balkje zit vol en ik heb niet de ruimte om ze samen te voegen. Nu gaan mijn scherven verloren.

Runenscherven hebben geen limiet, maar ik vermoed dat je gebroken runensherven bedoelt (ik vind dit ook een slechte naam).
Momenteel kan je niet meer dan 10 gebroken runenscherven hebben. Dee bedoeling is dat je er meer dan 10 gaat kunnen hebben, maar enkel voor de kapotte scherven uit het toernooi. Je zal dus bij het breken van een runenscherf tijdens het invoegen niet hoger kunnen gaan dan 10, en ook je enar's gilde zal je niet kunnen oogsten als je er 10 of meer hebt.

De enige optie is, ze gebruiken :) Desnoods een wondertje naar lvl 5 10 of 15 levellen zodat je 90 kapotte scherven kan gebruiken.
 
Momenteel 4 wonderen op resp. lvl 6,7,8 en 11. 1 aan het uitbreiden, anderen hebben nog niet genoeg kp. Bedoelde idd kapotte runenscherven. :oops:
Tja, dan is het niet anders.

Dank voor de respons.
 
Bovenaan