• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

runen

DeletedUser1037

Guest
gebeurt er ook iets met alle runen die je niet meer nodig hebt. je krijgt soms nog runen voor oude wonderen die al vrij gespeeld zijn.
 
gebeurt er ook iets met alle runen die je niet meer nodig hebt. je krijgt soms nog runen voor oude wonderen die al vrij gespeeld zijn.
Bij level 5, 10, 15 enz. moet je telkens de runencirkel weer opnieuw vullen om die weer te kunnen uppen.
Dus na vrijspelen heb je telkens weer runen nodig.
 

DeletedUser3614

Guest
dat is mij bekend van de runnen maar ik ben veel runnen kwijt heb ik het idee of ligt dat aan mij
 

DeletedUser448

Guest
Om de juiste 9 runen te vinden heb je er veel nodig. Het overkomt mij regelmatig dat ik twee keer de kapotte runen kan samenvoegen voordat ik ze alle 9 heb. Bedoel je dat Danny?

Ik heb soms wel het idee dat niet iedere runen-scherf en runen uit de toernooien ook geboekt wordt. Maar ben tot nu toe te lui geweest dit na ieder gevecht te controleren.
 
De hele runescherven komen bij het wonder waar ze bij horen, de kapotte scherven komen bij de kapotte scherven tot je er 10 hebt (ie 'vol') daarna verdwijnen de kapotte scherven.

Ik houd het aantal kapotte scherven in de gaten en zodra ik er 10 heb kijk ik of ik ze ergens kwijt kan. Zo ben ik nu de Vliegende Academie aan het vullen via kapotte scherven, ook al heb ik er ook nog 15 hele. Ik wil hem ooit wel gaan bouwen, maar niet nu, en zo worden de kapotte scherven nog nuttig gebruikt.

In het algemeen, de beste taktiek om een wonder vol te krijgen is de 1e 6-7 met hele scherven te doen. Daarna wordt de kans dat je hele scherf kapot gaat erg groot, en kun je beter de laatste 2-3 vullen met groepjes van 10 kapotte scherven. Op deze manier hou je meer hele scherven over voor een volgende upgrade.

Natuurlijk, als je omkomt in de hele scherven van een wonder, dan kun je je veroorloven om een 20 stuk te slaan voor de laatste 2-3 gaten. Dat is sneller dan op andere manieren kapotte scherven te verzamelen.
 
nou, soms heb je geluk en kost het in totaal maar 13 runen en soms heb je pech en kost het ook bij de 1ste al 4x voordat de volgende geplaatst wordt en ben je er vele tientallen kwijt.
Dus doe veel toernooien (zie lijst wanneer je scherven kunt krijgen), maak veel deals om de juiste runen te krijgen en idd; vul tactisch (indien nodig of mogelijk)
 

DeletedUser1294

Guest
Ik heb nog een paar waardeloze wonderen in opslag (zoals het boek der geheimen). Dit wonder wil ik niet, maar heb er wel heel veel runescherven van.
Als ik runes nodig heb voor een nieuw wonder bouw ik het boek en breek dat meteen af als die klaar is.
Nu kan ik de runes van het boek weer vullen, spaar de kapotte scherven weer tot ik er 10 heb en maak daar het wonder mee vol dat ik graag heb.

Dit kan je blijven herhalen, zolang je veel runescherven hebt die je toch nooit wil gaan gebruiken.
 

DeletedUser3381

Guest
Ik heb nog een paar waardeloze wonderen in opslag (zoals het boek der geheimen). Dit wonder wil ik niet, maar heb er wel heel veel runescherven van.
Als ik runes nodig heb voor een nieuw wonder bouw ik het boek en breek dat meteen af als die klaar is.
Nu kan ik de runes van het boek weer vullen, spaar de kapotte scherven weer tot ik er 10 heb en maak daar het wonder mee vol dat ik graag heb.

Dit kan je blijven herhalen, zolang je veel runescherven hebt die je toch nooit wil gaan gebruiken.
Zou erg praktisch zijn als je die runen gewoon met een knop kapot zou kunnen slaan zodat je er een runescherf voor terug krijgt....
 
Ook al eeuwen geleden voorgesteld om een 'smid-functie' te introduceren om verschillende runen te kunnen samenvoegen.
0,0 reactie van inno.
want ook al gebruik ik die 'truc' niet, ik vind het ook wel zonde van mijn honderden runen van actieve wonderen die ik nooit nodig zal hebben.
 

DeletedUser3722

Guest
Ik gebruik de truc ook, maar dan kost het nog een eeuwigheid om de juiste runen te krijgen voor het OW dat ik wel wil hebben.
En heb een scala aan runes voor OW die ik nog niet kan bouwen doordat die in opvolgende hoofdstukken liggen
 
Bovenaan