• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Rijtje, na gebruik flesje hetzelfde!

Ik heb 1 slokje duidelijkheid gebruikt, maar al mijn recepten van de academie bleven hetzelfde. Ik had er 1 tje gemaakt, die ik wel interessant vond. En gebruik daarna 1 slokje, met de veronderstelling dat ik een nieuw rijtje van 5 kreeg om te gaan produceren, of in ieder geval te kijken of er iets bij zat. Voor het event heb je nogal eens visioendampen nodig. Maar wat schertst mijn verbazing? Na het slokje komt hetzelfde rijtje terug, inclusief de booster die ik wel had gemaakt. Wat heeft zo'n slokje dan voor zin? Hebben anderen dit ook?
 
Opmerkelijk en is mij nog nooit overkomen... Voor zover mij bekend worden de 5 nieuwe recepten geheel willekeurig gegenereerd. Als dat klopt is het theoretisch denkbaar dat je precies hetzelfde rijtje krijgt, maar onwaarschijnlijk is het wel. Misschien tijd voor een supportticket?
 
Hoi rodeon, het is niet erg, ik heb genoeg flesjes. Maar het viel me op. Trouwens 2de keer flesje gaf nog steeds in ieder geval 2 dezelfde items. Ook dat is mogelijk, maar het gebruik van het flesje zet je dan toch wel even aan het denken. Vooral als je er niet veel hebt.
 
Gezien de steeds hogere eisen in toren, events en/of BSA's ben ik geneigd te stellen dat je nooit genoeg slokjes kunt hebben.. en ik zou je willen adviseren er toch een ticket aan te besteden. Het verschijnsel is op zijn zachts gezegd slordig, ook al omdat het met wat extra creatief coderen te voorkomen is... een eenvoudige regel zoals bijv."IF X = old value, REFRESH X" zou al volstaan
 
Laatst bewerkt:
Ik zou met die geluks kans op exact het zelfde terug krijgen meteen een staatslot gekocht hebben.
Vermoedelijk zou je dan ook meteen de hoofdprijs lot te pakken krijgen.
Die kans is veel hoger dan je denkt.

Elk slot heeft zijn eigen recepten.
In het tijdslot vind je enkel en alleen tijdboosters. een zeer beperkte variatie dus met een hoge kans dat hetzelfde terugkomt. in het dierenvoerslot vind de relics, artefacten en dierenvoer ook beperkte hoeveelheid opties. in het gebouwen slot vind je..... gebouwen.

het is dus niet zo dat je 5 "random" recepten krijgt.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik zie dit niet terugkomen in onze logs bij het inzetten van het slokje duidelijkheid, gisteren om 09:49:51.

Nieuwe recepten:
  • 1x Meevaller van voorraden 25%
  • 2x Oude wonder kennispunten 5
  • 1x Meiboom
  • 5x Toverstof relikwie
  • 5x Tijdsbooster 30 minuten
Oude recepten:
  • 2x Oude wonder kennispunten 3
  • 1x Portaalwinst 20%
  • 4x Tijdsbooster 2 uur
  • 5x Edelstenen relikwie
  • 1x Meiboom
 
Hmm, ik denk dat je iets verder terug moet gaan @DonFrank .
Het eerste bericht is geschreven op Donderdag 15-12 om 8:57 en jij spreekt van 15-12 9:49:51.
Tenzij de log server UTC gebruikt als uitgangs punt terwijl het forum de CET als uitgangs punt gebruikt, zit je er bijna 1 uur te laat achter.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Hmm, ik denk dat je iets verder terug moet gaan @DonFrank .
Het eerste bericht is geschreven op Donderdag 15-12 om 8:57 en jij spreekt van 15-12 9:49:51.
Tenzij de log server UTC gebruikt als uitgangs punt terwijl het forum de CET als uitgangs punt gebruikt, zit je er bijna 1 uur te laat achter.
Het bericht op het forum is op donderdag 15-12 om 09:57 CET geschreven, de logs zijn in diezelfde tijdzone. Staat je instelling op het forum in je account wel op de juiste tijdzone? Dat kan je hier vinden: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?account/preferences
 
Bedankt voor die tip @DonFrank
Ik zet normaal gesproken de lokale tijd 1x goed bij het aanmaken van een forum account en daarna kijk ik zo goed als nooit meer naar die instellingen.
Vermoedelijk is die instelling een aantal jaren terug tijdens de forum update verandert.
 
het is dus niet zo dat je 5 "random" recepten krijgt.
Pffff... okay, ik zal het spellen: In de MA zijn 5 verschillende slots en elk slot heeft zijn eigen recepten, maar wat je krijgt is in elk slot is willekeurig. Theoretisch is het dus denkbaar dat je precies hetzelfde rijtje krijgt, maar onwaarschijnlijk is het wel.
 
Pffff... okay, ik zal het spellen: In de MA zijn 5 verschillende slots en elk slot heeft zijn eigen recepten, maar wat je krijgt is in elk slot is willekeurig. Theoretisch is het dus denkbaar dat je precies hetzelfde rijtje krijgt, maar onwaarschijnlijk is het wel.

Klopt maar zo onwaarschijnlijk is het ook niet als je bij yathzee 5x hetzelfde cijfer gooit, het komt niet veel voor maar het komt dus ook best wel vaak voor.

Daarnaast moet je wel echt een goed geheugen hebben vaak let je niet op alle 5. alleen de vakjes die je boeiend vind.
Kleine aanpassingen, bv relics A naar relics B is niet vreemd dat je dat bijvoorbeeld waarneemt als dat er niets veranderd is.
 
Bovenaan