• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Release: mening over uitstel updates

DeletedUser

Guest
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er voor nieuwe jaar niks meer komt behalve bug fixing volgende week , aangzien we al weken stil liggen bij de bovenste en de komende 3 weken nog niks gebeurt en miss pas in laaste week januari iets nieuws liggen spelers zo 3 maanden stil , is wel heel erg lang voor een nieuwe game .ik denk dat er dan veel spelers de brui aan geven als er niks te doen is . dit wilde ik ff kwijt .
 

DeletedUser68

Guest
Je hebt helemaal gelijk oggo:cool:
Zoals het er nu naar uitziet hebben de ontwikkelaars extra tijd besteed aan prutsen:oops:
Zoals gisteren de pop-up koop ruïne stenen
Vandaag de pop-up over hoe je het vind :confused::confused::confused:

Dus minimaal vier weken lang alleen maar voorraden op potten en nog meer oppotten het is echt belachelijk
Kunnen we mooi het forum vol gooien met zinloze info;)
Of een winterslaap:p:D
Er is nu weer een leuke bug op beta alle spelers staan op de eerste plek lol..
Wat zou de kans zijn dat wij hetzelfde krijgen :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je hebt helemaal gelijk oggo:cool:
Zoals het er nu naar uitziet hebben de ontwikkelaars extra tijd besteed aan prutsen:oops:
Zoals gisteren de pop-up koop ruïne stenen
Vandaag de pop-up over hoe je het vind :confused::confused::confused:

Dus minimaal vier weken lang alleen maar voorraden op potten en nog meer oppotten het is echt belachelijk
Kunnen we mooi het forum vol gooien met zinloze info;)
Of een winterslaap:p:D
Er is nu weer een leuke bug op beta alle spelers staan op de eerste plek lol..
Wat zou de kans zijn dat wij hetzelfde krijgen :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
99.9 denk ik lolz
 
heerlijk toch eerste staan?
screenshotje maken :D

Voor alle gekheid, jullie kunnen natuurlijk gewoon wat scouten, en knokken, en als dan die uitbreiding komt, staan jullie voorraan om ermee te experimenteren terwijl de rest kwijlend toekijkt omdat ze dat ook willen.

itt beta waar spelers echt vastzitten omdat het scouten meer kost dan de schatkist groot is, daar staat men echt muurvast.
Kunnen jullie dus nog wel degelijk iets doen, ok al duurt dat wel een dag of drie ;)

Mag blij zijn als ik over een maandje eindelijk met de dwergjes mag spelen.

btw, er staat jullie niets in de weg om opnieuw te beginnen en weer lekker de noob uit te kunnen hangen die zich een uur in de rondte klikt voor een paar extra muntjes of hamers
 

DeletedUser68

Guest
Voor alle gekheid, jullie kunnen natuurlijk gewoon wat scouten, en knokken, en als dan die uitbreiding komt, staan jullie voorraan om ermee te experimenteren terwijl de rest kwijlend toekijkt omdat ze dat ook willen.

btw, er staat jullie niets in de weg om opnieuw te beginnen en weer lekker de noob uit te kunnen hangen die zich een uur in de rondte klikt voor een paar extra muntjes of hamers

Ik ben aan het scouten elke twee dagen ik heb ook al provincie,s die op het randje staan 5200k en dan 10 minuten vechten en weer twee dagen of meer niks doen

En een nieuw account heb ik al en hoef me niet echt veel moeite te doen met de dingen die ik weet zit vol met munten en gereedschap
daar kan ik nog even wat doen gelukkig maar ook daar word het straks rustig snifsnif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser447

Guest
ik zal bijna medelijden gaan krijgen hihi.
ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel mee zal vallen met dat leeglopen.
en daarbij . de feestdagen komen er weer aan. dus ja het team zal nu niet voor de volle 100% gaan voor weer een leuke nieuwe update. aangezien dat daar denk ik ook nog wel heel wat bij komt kijken.
ik denk dat we in het nieuwe jaar nog genoeg verrast gaan worden door het team van elvenar.
 
Bovenaan