• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Release: datum voor update onbekend?

DeletedUser

Guest
Hoi, vroeg mij af of iemand al weet waneer de nieuwe upgrade komt.
Begin januari (voor de beta site) is een beetje vaag :oops:
 

DeletedUser189

Guest
Ben het beta forum in de gaten aan het houden, hoop dat er vandaag een aankondiging komt.
Gisteren helaas niets en zolang er daar niets komt, komt er hier ook niets :(
 

DeletedUser7

Guest
Ik weet het zelf ook niet Didi. Dit is niet iets dat we van te voren te horen krijgen, aangezien er met een update nog van alles fout kan gaan voordat hij werkelijk in het spel komt.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het zelf ook niet Didi. Dit is niet iets dat we van te voren te horen krijgen, aangezien er met een update nog van alles fout kan gaan voordat hij werkelijk in het spel komt.

Zelf geen indicatie Lord Jirre, onder voorbehoud of zo?
 

DeletedUser

Guest
hoe langer ze wachten, hoe minder spelers nog zin hebben, om verder te spelen gaat hun veel spelers en inkomsten kosten
 

DeletedUser

Guest
hoe langer ze wachten, hoe minder spelers nog zin hebben, om verder te spelen gaat hun veel spelers en inkomsten kosten

Omdat ik de boom volledig voltooid heb, ben ik nu maar met een soort noodplan bezig ;) Maar deze onduidelijkheid moet niet te lang gaan duren, want dan is ook de rek uit mijn noodplannetje :oops:. En idd zolang ik geen duidelijkheid over de verdere ontwikkeling van het spel ga ik geen diamanten kopen/uitgeven o_O:rolleyes:
 

DeletedUser7

Guest
Zelf geen indicatie Lord Jirre, onder voorbehoud of zo?
Nope :(
Ik had zelf gehoopt vandaag wat te zien op de Beta, maar daar staat ook nog niets op. Als er morgen ook nog niets staat ben ik bang dat 't een week later wordt. Wat betekent dat wij nog zo'n 2 weken moeten wachten.
 

DeletedUser

Guest
Nope :(
Ik had zelf gehoopt vandaag wat te zien op de Beta, maar daar staat ook nog niets op. Als er morgen ook nog niets staat ben ik bang dat 't een week later wordt. Wat betekent dat wij nog zo'n 2 weken moeten wachten.

:(:(:(:(
Maar wel bedankt voor je antwoord ;)
 

DeletedUser472

Guest
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaroooooooooooooooooooooooooooooooooooooom
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


hopelijk komt het zo snel mogelijk alsjeblieft innogames laat het morgen komen (voor een vroeg cadeau of een laat cadeau )
 

DeletedUser

Guest
@monique de roij. In een ander topic heb ik te horen gekregen van Goryn (mod) dat wij ons nog een maandje of zo "bezig kunnen houden met stad beter inrichten en doneren aan andere OWs". Volgens hem is dat nog steeds "voldoende speelplezier" en worden de spelers van het eerste uur daarmee niet in de steek gelaten.(Really?) :rolleyes:

Daar kunnen we het dan mee doen. Worden wij als vergevorderde spelers nog wel serieus genomen, of zijn we overtollige ballast geworden? :mad:
 

DeletedUser

Guest
alles afbreken en opnieuw beginnen zijn we net weer helemala volgebouwd voor nieuwe volk hihihi
 
Als hij dat werkelijk beweerd.... dan kunnen we hem dus niet meer serieus nemen .
Een toppunt van bla bla bla.
Hoezo beter indelen?? we staan met deze indeling al aan de top dus die is al goed!
Kp verdelen MOETEN we wel want de wonder zit vol.
Dingen die ze hebben aangeboden weer weggooien???
Vinden ze hun eigen topic,s dan zelf rotzooi?
En dat hebben we ook al genoeg gedaan.het is toch echt weer tijd voor opbouw en niet Weer voor herinrichting.
Nou ...nee ik deel deze menig zeer zeker niet.
Als je kijk hoeveel echte actieve spelers ze hebben zou ik zeggen.... ben er maar zuinig op en doe er alles aan om ze te behouden.
In plaats ze zo te sussen als een paar kleuters.
 

DeletedUser68

Guest
volgende week komt er eerst een bugdate
ehhh bedoel update om de oude rommel die ze gemaakt hebben verleden jaar is op te ruimen
Net als wij netjes ons vuurwerk moeten op ruimen :oops::oops::oops: zo dat was weer even een beschaaft gesprek

Nu ben ik het zeker eens dat we eindelijk allemaal wel is wat nieuws willen zien.
Maar het probleem is eigenlijk heel makkelijk weg te werken
De ontwikkelaars hebben nooit rekening gehouden met slimme spelers die het questen systeem misbruiken.
wij lopen eigenlijk maanden voor op hun capiciteit.
Nu hebben de ontwikkelaars speurhonden in dienst genomen (onze goede moderators) die in elk land aanwezig zij op elk forum en in vele bs
Zodat deze speurhonden (geen belediging) kunnen zoeken waar dat de ontwikkelaars een fout hebben gemaakt.
Hebben ze wat gevonden in een bs brengen ze dit over naar de ontwikkelaars deze zitten nu te denken wat moeten we doen.
Na weken denken tijdens de donuts pauzes komen ze tot de conclusie we stoppen per direct alle weiger questen en doen er een per 24 uur weigeren

Nu horen de speurhonden overal heel veel klachten en de bs loopt leeg en vele mensen stoppen met spelen
de speurhonden brengen dit nieuws weer naar duitsland en die denken ach laat maar we hebben nog donuts genoeg na een week raken de donuts op en gaan ze opstaan en raken in paniek.
Ze sturen de speurhonden op pad en die brengen het nieuws naar de spelers hoe die het opgelost zien oftewel de ontwikkelaars kunnen het niet alleen:oops::oops::oops:
de spelers komen met vrij leuke oplossingen en sommige zien we nu ook .
maar de ontwikkelaars zijn niet tevreden en willen meer donuts .
En brengen een aantal updates om spelers even te sussen met bugs en al worden deze ingevoerd om de spelers te sussen.
Nu 4 weken later komt er een bugdate

Dit is een klein verhaal over de opstart van verleden jaar
Nu hoop ik persoonlijk dat we dit jaar veel meer leuke dingen krijgen de bugs op beta blijven zoals het hoort en niet met bugs en al doorpompen
Om die donuts te krijgen die ze zo lekker vinden.

Ik wacht liever een week langer om iets goed te doen in plaats van prutsen!!!!!
:);):eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
eerst de oude bugs er uit dan de bugs er uit die op beta komen en dan pas inveoring doen zodat we eens zonder klagen een tech kunnen afmaken
 

DeletedUser3

Guest
Mike heeft een punt. Natuurlijk zijn een aantal metaforen onjuist en sommige misschien misplaatst.

Er is InnoGames er uiteraard veel aan gelegen om zoveel mogelijk spelers tevreden te stellen. Het is een bewuste keuze om eerst de bestaande fouten uit het spel te halen. Dat betekent echter niet dat er verder niets gebeurd. Er zijn wel degelijk mensen aan het werk met updates die nieuwe content brengen. Er moet echter altijd een afweging gemaakt worden. Gaan we door met de problemen van de wereldkaart die niet wil laden? Willen we die vervelende bug mbt de nieuwe berichten eerst oplossen? Ik vind persoonlijk dat hierin de goede keuze is gemaakt. In het verleden heb ik meegemaakt dat er content is toegevoegd terwijl de bestaande nog niet optimaal was. Dit zorgt er uiteindelijk voor dat het speelplezier ook niet optimaal kan zijn.

Het is heel lastig om met het beetje meer kennis over de ontwikkeling van Elvenar die ik heb, geen valse verwachtingen te scheppen. Daarom zal ik ook nooit uitspraken doen over wat wanneer live zal gaan. Er zijn simpelweg teveel zaken die mijn uitspraken tegen zouden kunnen werken. Daarom is het enige dat ik hierover zal zeggen dat er op dit moment aan een aantal toevoegingen gewerkt wordt. Drie waarvan ik weet dat het nooit heel lang meer kan duren.

Software ontwikkeling valt en staat met keuzes. Ik begrijp dat je heel graag nieuwe content wilt als je aan het eind van je onderzoeksboom bent, maar besef dat je daarmee tot een minder grote groep behoort. Daarmee wil ik niet zeggen dat je niet belangrijk bent voor ons, maar de afweging om eerst fouten te herstellen waar ook jij last van hebt nooit in je nadeel kan werken.
 

DeletedUser68

Guest
Het is natuurlijk op een grap
pige manier zo neer gezet.
En er zal inderdaad veel meer achter de schermen gebeuren dan menige mensen weten.

En tuurlijk mag je niks zeggen wat er dan gaat komen wij pinnen je erop vast en er kan uitstel komen heel goed te begrijpen
bugs eerst ook mij idee . en van het nieuwe ras is al wat losgelaten dus zal er gauw komen
Ik denk persoonlijk ook dat onze community manager op een test server mag een die nog voor beta is.
Dit was er ook bij een andere game heb er wel is op mogen kijken en daar lopen ze bv 6 maanden voor op de beta en alles nieuws is er te testen
( alles daar is geheim)

Ik begrijp dat je heel graag nieuwe content wilt als je aan het eind van je onderzoeksboom bent, maar besef dat je daarmee tot een minder grote groep behoort.
Alleen hier ben ik het niet erg met je eens het grote gedeelte van de echte actieve spelers is wel klaar
Lucy-even-geduld.gif

We moeten gewoon even door de maand januari heen bijten
 

DeletedUser66

Guest
@monique de roij. In een ander topic heb ik te horen gekregen van Goryn (mod) dat wij ons nog een maandje of zo "bezig kunnen houden met stad beter inrichten en doneren aan andere OWs". Volgens hem is dat nog steeds "voldoende speelplezier" en worden de spelers van het eerste uur daarmee niet in de steek gelaten.(Really?) :rolleyes:

Daar kunnen we het dan mee doen. Worden wij als vergevorderde spelers nog wel serieus genomen, of zijn we overtollige ballast geworden? :mad:

Ik heb nergens aangegeven dat je nog een maandje of zo moet wachten, dat maak je er zelf van. Ik heb hetzelfde aangegeven als Desi hierboven, met iets minder woorden weliswaar. Je stad beter inrichten, of doneren aan OW´s zijn 2 voorbeelden die ik heb gegeven, meer niet.

Plaats voortaan ook even de link erbij als je wilt aangeven wat ik heb gezegd, dan had Monique waarschijnlijk niet zo gereageerd.

https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/is-het-einde-nabij.1451/page-2
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nergens aangegeven dat je nog een maandje of zo moet wachten, dat maak je er zelf van. Ik heb hetzelfde aangegeven als Desi hierboven, met iets minder woorden weliswaar. Je stad beter inrichten, of doneren aan OW´s zijn 2 voorbeelden die ik heb gegeven, meer niet.

Plaats voortaan ook even de link erbij als je wilt aangeven wat ik heb gezegd, dan had Monique waarschijnlijk niet zo gereageerd.

https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/is-het-einde-nabij.1451/page-2

@Goryn het maandje of zo heb ik niet tussen aanhalingstekens gezet, en dus niet de indruk gewekt dat jij dat geschreven zou hebben. Maar de bugfix komt pas volgende week, een volgende upgrade minstens 2 weken later, dus dan kom ik toch echt uit op bijna een maand ;)

Sorry dat ik er geen link bij gezet heb :oops:, maar denk niet dat je dan gelijk tot de conclusie kunt komen dat Monique anders had gereageerd als ik het er wel bij had gezet. Dat kun je dan beter aan Monique zelf vragen
 
Bovenaan