• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Regels voor deelname toernooi

geen idee wat dat in houd die regels.
ik ben van het weekend naar een anderen BS gegaan, nu is het maandag en ik wil kijken wat het toernooi gedaan heeft gezien ik een sheet heb, en de punten wil noteren maar ik kan dat niet zien, terwijl ik toch in hun BS bent. is dat nieuw????????????????????????? (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • Regels voor deelname toernooi.jpg
    Regels voor deelname toernooi.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 65
Ongetwijfeld is dat nieuw, zal wel meegekomen zijn met de perks.

Er is een hele beperkte tijd waarin je over kunt gaan naar een ander BS zonder last te hebben van deze dingen. Ben je op een ander moment overgegaan, dan vis je een week achter het net met alle gilde beloningen.

Je kunt wellicht in de globale lijst wel de andere leden zoeken in het toernooi, en zo de score van iedereen achterhalen. Ik weet het alleen niet zeker, want ik kan het zelf niet proberen.
 
Ongetwijfeld is dat nieuw, zal wel meegekomen zijn met de perks.

Er is een hele beperkte tijd waarin je over kunt gaan naar een ander BS zonder last te hebben van deze dingen. Ben je op een ander moment overgegaan, dan vis je een week achter het net met alle gilde beloningen.

Je kunt wellicht in de globale lijst wel de andere leden zoeken in het toernooi, en zo de score van iedereen achterhalen. Ik weet het alleen niet zeker, want ik kan het zelf niet proberen.
ik heb het anders op gelost heb de Aardmagiër gevraagd een print screen/foto te maken van de 3 pagina's en dat deed ze voor me lief he
 
Bovenaan