• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

ranglijsteffect oude wonderen

Waar kun je wat vinden over het ranglijsteffect van oude wonderen?

Ook met de zoekfunctie op het forum wordt ik niet veel wijzer, wie kan mijn helpen?
 

Aeva

Chef
Hoeveel punten je in totaal hebt gescoord met je OW's kun je zien achter je profiel linksboven. Daar zijn de klassementspunten uitgesplitst naar categorie.
 
Waar kun je wat vinden over het ranglijsteffect van oude wonderen?

Ook met de zoekfunctie op het forum wordt ik niet veel wijzer, wie kan mijn helpen?
Dit zijn de ranglijstpunten die je met wonderen hebt verdiend.

bv Troon van de hoge heren (geeft oude wonderen ranglijspunten op basis van je wonderlevels van al je wonderen)
Toernooiarena (geeft wekelijks ranglijsteffect punten op basis van het aantal kistjes in het toernooi dat je broederschap haalt)
Torenbibliotheek (geef wekelijks ranglijsteffect punten om basis van hoe ver je broederschap komt in de toren)

In de browserversie van het spel kan je met je muis op de klassementspunten per x gaan staan en dan krijg je de volgende popup.
1647033937233.png

Dit zijn de klassementspunten die ik tot nu toe heb verzameld in dit wonder, en die bij mijn oude wonder ranglijsteffect zijn opgetelt.
 
Bovenaan