• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Randje wereldkaart

In het verleden is er al ooit iets over gezegd, maar ik wil het nog maar een keer ter sprake brengen.

Ik klaag niet over de ontdekte plaatsen op mijn wereldkaart en de goede buren die ik heb.
Wel vind ik het heel raar dat als ik de wereld aan mijn linkerkant wil verkennen, ik een grote woestijn zie. Daar zit niemand!!
Word dit nog ingevuld? Of moet ik wachten tot ik weer ergens anders naar verplaats word.

Als ik naar mijn buurtjes kijk, ben ik niet de enige met dit probleem.

Heeft support hier misschien een antwoord op?

Groetjes,
Pats
 
Blijkt wel weer hoeveel spelers er stoppen want krijg in no-time heel wat goudmijntjes erbij.
Leveren wel veel muntjes op maar ze geven geen bh wat ten koste gaat van mijn cultuurbonus.
Sterker nog heb een paar kleine accounts die elke dag actief zijn en van de ruim 100 provincies die ik verkend heb zitten daar gewoon tussen de 40 en 50 goudmijntjes, Bij 1 account zelfs bijna 50 terwijl ik ruim 200 verkend heb en elke week komen er mijntjes bij. Moet op dat account extra hamer instants maken omdat ze geen bh geven en ik dus niet terug kan geven en geen hamertjes ontvang.
 
Ja, dat idee heb ik ook al een tijdje, dat er veel spelers stoppen. Ik heb gelukkig bijna geen goudmijnen, maar ik kan naar 1 kant niet uitbreiden, want daar zit helemaal niets, zelfs geen goudmijnen.
 
Ja, dat idee heb ik ook al een tijdje, dat er veel spelers stoppen. Ik heb gelukkig bijna geen goudmijnen, maar ik kan naar 1 kant niet uitbreiden, want daar zit helemaal niets, zelfs geen goudmijnen.
Zou kunnen dat je inderdaad op de rand van de bestaande wereld zit.. ergens houdt het aantal steden nu eenmaal op!
 
want daar zit helemaal niets, zelfs geen goudmijnen.
Tuurlijk kun je wel verkennen en veroveren aan de lege kant. Volgens mij komen de goudmijntjes als je het verovered hebt.

Op de langere termijn ga ongetwijfeld weer een keer verhuizen, en dan kan die "lege" kant ineens wel met spelers gevuld zijn. Als je dan nog van alles moet verkennen en veroveren is ook niet handig.

Dus ik gewoon mijn ringen om destad aan, ook al liggen er stukjes in het lege gebied.
 
Inderdaad, dat is het juist, er zijn geen steden meer voor mij. Ben een speler die elke keer mee verhuisd en al meer dan 5 jaar speelt, vind het wel een beetje raar hoor.
 
'Daarom kan je ze wel verkennen. Worden dan goudmijntjes. Zodra daar een speler van ingevuld is word het goudmijntje opgeheven.
Hoe meer ringen van je stad af hoe duurder en langer verkennen word. Kan zelfs zo duur worden dat verkennen duurder is dan de opslag van je stadhuis. En verkennen/veroveren moet je toch continu doen omdat je anders niet met het volgende hoofdstuk verder kan.
 

Aeva

Chef
Er zit een maximum aan nut en noodzaak van verkennen. Je kunt bij het vereiste aantal provincies voor het openen van de kist zien of je verder bent dan nuttig is. Per hoofdstuk komt er veertig meer bij. Hfd 20 was 600, dus 21 zal 640 zijn. Alles wat je meer hebt, is dan niet nodig en dus kun je je tempo van verkennen het beste zo laag mogelijk houden.
 
Als er geen steden zijn, valt er niets te verkennen. De kaart is eindig, zie zelf maar... flink links van pats64 op Arendyll
Ja, lege ruimte, zoals op Arendyll rechtsboven bij mij, of links op Winyandor.

Zoals gezegd, ik verken gewoon door, of zoals Aeva suggereert genoeg voor het volgende hoofdstuk.
vroeg of laat verhuis je en dan heb je wellicht aan de huidige lege kant inseens wel spelers.
 
Bedankt allemaal voor het reageren. Het ging er mij alleen maar om dat er een einde is aan de wereld, daar zat ik dus tegenaan.

Groetjes,
Pats
 
Er zit een maximum aan nut en noodzaak van verkennen. Je kunt bij het vereiste aantal provincies voor het openen van de kist zien of je verder bent dan nuttig is. Per hoofdstuk komt er veertig meer bij. Hfd 20 was 600, dus 21 zal 640 zijn. Alles wat je meer hebt, is dan niet nodig en dus kun je je tempo van verkennen het beste zo laag mogelijk houden.
Gewoon zoveel mogelijk verkennen.
Misschien heb je wel 60 provincies nodig voor hoofdstuk 21. Weet alleen Inno.
Als je dan geen taveerne van de scouts hebt staan en 21 begint en je moet nog effe 20 extra doen á 5 dagen ben je minimaal 3 maand verder.
En als dat voor 21 telt gaat dat ook op voor 22 en misschien moet die ook wel meer. En zonder taveerne gaat dat langer duren.
Ik zeg niet voor niets altijd dat je altijd 2 hoofdstukken verder moet denken zelfs als je eindspeler bent en nog niet weet wat gaat komen. Wat je wel weet kan je dan op anticiperen.
 
'Daarom kan je ze wel verkennen. Worden dan goudmijntjes. Zodra daar een speler van ingevuld is word het goudmijntje opgeheven.
In de lege ruimte valt niks te verkennen.. zie (een stuk) links van pats64. Geen steden en ook geen goudmijntjes, alleen woestijn...
 
Ik heb net even gekeken bij Pats64,inderdaad helemaal links van haar geen steden meer,maar je kunt de provincies toch blijven verkennen,die lichten tenminste op,dus is voor mij een teken dat je die kunt verkennen,of heb ik het helemaal mis?En dan maar hopen en afwachten tot je een keer verhuisd word:)Succes:)
 
Ik heb net even gekeken bij Pats64,inderdaad helemaal links van haar geen steden meer,maar je kunt de provincies toch blijven verkennen,die lichten tenminste op,dus is voor mij een teken dat je die kunt verkennen,of heb ik het helemaal mis?
Lees @pats64 bericht nogmaals...
Wel vind ik het heel raar dat als ik de wereld aan mijn linkerkant wil verkennen, ik een grote woestijn zie. Daar zit niemand!!
Word dit nog ingevuld?
Waar geen steden zijn, valt niks te verkennen.. je kunt niet klikken op waar niets is...
 
Helemaal rechts bij mij is ook niets meer,ik zal het binnenkort proberen,ik ben nu nog een andere provincie aan het verkennen,ik laat het je weten als ik zo ver ben,ik ben zelf ook benieuwd:)
 
ik ben ook even gaan kijken bij Pats maar als je verder naar links zoekt kom je nog wel steden tegen. Dus zeker niet het einde van de kaart wel het einde van de spelers kaart. Ik hoop dan ze snel een beter plaatsje voor je vinden Pats
 
Ik zit daar nog dichterbij dan Pats, en ik kan daar gewoon verkennen. Ik krijg dan wel alleen goudmijntjes en geen steden.
 
Bovenaan