• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pulldown menu goederen ook in Toren beschikbaar

DeletedUser4585

Guest
Kan het pulldown menu voor goederen ook in de Toren beschikbaar worden gemaakt, zoiets dus :
1585221255983.png

Dan hoef ik niet iedere keer terug naar mijn stad te gaan om daar te kijken of ik nog voldoende voorraden heb voor de volgende kist in de Toren.
 
Als je over de gevraagde goederen in het kistje hovered met je mui krijg je te zien hoeveel je daarvan hebt.

Op zich wel voor, Maar dan ook geld en voorraden graag zichtbaar.
 

DeletedUser2989

Guest
ik ben ook voor, zou net iets meer gebruikersvriendelijk zijn dan nu.

Overigens is het verschijnen van het diascherm precies voor mijn uitslag een veel grotere bron van ergernis. Ik kan na de derde spelronde niet zien of ik met 1 diaronde 100% zeker alles af kan kopen of dat ik misschien 2 diarondes nodig heb. Moet dat nu al bij ronde 2 inventariseren en vergeet dat nog wel eens.
Is vooral van belang bij 6-8 verschillende goederen. Ik ga dit punt niet als een suggestie melden, want ik beschouw het als een design/layout fout.
 
@Mistwalker Zou het niet eenvoudiger zijn als ze laten zien hoe vaak je elk goed nog kunt gebruiken om af te kopen?
Zeg ik heb 5k sap, 1x afkopen kost 1900, dus "2x" laten zien.

@Aerwer Helaas denkt Inno dat ze geen fouten maken, zonder suggestie zullen ze er weinig aan doen. Het levert Inno ook nog geld op waarschijnlijk, je hebt de 1e 25 dias al uitgegeven voor je kunt zien dat het een hopeloze zaak gaat worden :(
 

DeletedUser4585

Guest
Blijkbaar heeft de App deze optie wel dus waarom ook niet in de browser versie ??? :confused:
 
1588156886029.png

De browser heeft het ook maar dan anders geimplementeerd,
In de browser houd je de muis boven de goederen.

Gezien een app geen muis heeft hebben ze dat met een icoontje/menu opgelost.
 
Bovenaan