• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Provincie gevechten

verslagen troepen in provincie-gevechten worden niet aangevuld.

  • Mee eens

    Stemmen: 3 60,0%
  • Laat de troepen maar lekker terugkomen

    Stemmen: 2 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Enquête gesloten .

DeletedUser168

Guest
Mij valt op dat na een aantal provincie-veroveringen de troepen die je moet verslaan in de provincies veel te sterk worden, zowel in aantal als in gevechtsbonussen die ze krijgen.
Als ik dan al troepen stuur worden de vijandelijke troepen meteen weer aangevuld tot hun oorspronkelijke sterkte.
Ik zou graag zien dat troepen die je verslagen hebt ook echt verslagen zijn en niet terugkomen voor het volgende gevecht, Voor Grepolis spelers zal dit systeem wat ik wil voorstellen bekend voorkomen met de verovering van boerendorpen op je eiland.
Hoor graag van de anderen of jullie het hier mee eens zijn.
mvg
Olle-Bolleke
 

DeletedUser47

Guest
Klinkt wel interessant. Zo hebben mensen die moeite hebben met het verslaan van bepaalde troepen ook meer kans. Maar voor de gevorderde mensen wordt het dan misschien te makkelijk want dan is er geen uitdaging meer(want als je ze niet in 1 keer kan verslaan heb kan je het niet opnieuw proberen)
 

DeletedUser168

Guest
Mijn probleem tot nu toe :
Ik heb al behoorlijk wat provincies veroverd op zoek naar actieve spelers die burenhulp zouden kunnen geven.
Van de 40 plus veroverde provincies zijn er drie actieve spelers die ook daadwerkelijk spelen en die burenhulp geven en waar je mee kan handelen op een "een op een basis" ipv de belachelijke 50% opslag die het spel hanteert, (meteen afschaffen of verlagen ).
Als je nu al bepaalde actieve spelers hebt weten te vinden op de wereldkaart kom je dus voor de onmogelijke taak om je er een weg naar toe te banen.
Een ander voorstel wat ik heb is dat je de keus krijgt een provincie te veroveren met de relikwien en onderzoekboekjes als beloning of dat je een keer een "vrije doorgang" kunt bevechten/ruilen/kristallen zonder de boekjes en de relikwien als beloning zodat je verder kan.
Op die manier hoef je ook niet telkens provincies te veroveren voor relikwien die je toch niet nodig hebt voor de productiebonus en kun je sneller naar spelers toe die wel aktief zijn voor burenhulp en normale handelsaanbiedingen.
 

DeletedUser47

Guest
Volgens mij moeten mensen jou ondekken op de kaart willen ze jou burenhulp kunnen geven.
Als het goed is komt er nog een doel voor de relikwieën waar je geen bonus op hebt.
 

DeletedUser168

Guest
Volgens mij moeten mensen jou ontdekken op de kaart willen ze jou burenhulp kunnen geven.
Als het goed is komt er nog een doel voor de relikwieën waar je geen bonus op hebt.
Dat bedoel ik met mijn voorstel, dat het makkelijker wordt elkaar te ontdekken.
Ik zit helaas in een gebied waar erg veel spelers zijn gestopt, dus het zoeken naar actieve spelers heeft voor mij een hoge prioriteit.
Een doel voor niet te gebruiken relikwieën klinkt leuk maar op het moment zit ik er maar mee en blijft het afwachten of het daadwerkelijk wordt toegevoegd in het spel
 

DeletedUser59

Guest
Binnenkort komen broederschappen in het spel (check de beta als je wilt zien hoe dat werkt), dat zal al een hoop schelen voor je wat betreft mensen die je kunnen bezoeken. Het niet aanvullen van verslagen legers zou kunnen werken, maar dan zou ik ook het liefst de legers sterker willen zien.

Bij de start van de server hebben veel mensen zich aangemeld, maar zijn er ook veel niet blijven spelen. Op een gegeven moment zullen die verwijderd worden en plaats maken voor nieuwe spelers, dus met de tijd zou je buurt ook actiever moeten worden.

Een ander idee voor extra hulp is de uitbreiding van het handelsgebouw. Een hoger niveau handelsgebouw zou dan een extra handelaar zijn, waarmee je een handelsroute met een speler naar jou keuze kan oprichten. Met deze persoon kan je dan zonder extra kosten handelen en eventueel ook hulp kunnen geven.
 

DeletedUser68

Guest
het idee van de verslagen troepen zij weg vind ik wel leuk maar bv met een tijd limiet erop
nu 5 uur is hij weer op sterkte
 

DeletedUser127

Guest
het idee van de verslagen troepen zij weg vind ik wel leuk maar bv met een tijd limiet erop
nu 5 uur is hij weer op sterkte

Dat is inderdaad het beste als het er mocht komen, anders kan je het keihard misbruiken zonder tijdslimiet, dus dit is ook een topper
 
Bovenaan