• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Powerbank gewonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in Elvenar's Decemberfeest de powerbank gewonnen en ik krijg vandaag bericht dat ze die niet kunnen/mogen opsturen. Ik mag een andere prijs kiezen: een muismat, notitieblok met pen, thermomug, ...
Jammer Inno, blijf nu toch wel met een gevoel van teleurstelling zitten!
 
Is voor mij geen optie en ik woon ook nog eens in België...
Maar Inno mag die powerbank altijd opsturen met de koerierdienst! ;)
 

DeletedUser4585

Guest
Moet dan wel een hele grootte powerbank zijn geweest dat ze die niet mogen opsturen !? :rolleyes: In een vliegtuig mag je een powerbank tot 27000mAh meenemen en dat zijn meestal best stevige powerbanks, volgens mij geld voor pakketjes via de weg geen beperking. Vraag me af hoe Bol.com of Amazon dat dan doet. Misschien moet je er daar gewoon één bestellen en Inno laten betalen. :rolleyes:

Waarschijnlijk had de directeur hem nodig. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha Mistwalker! Daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat zal de reden zijn! In ieder geval geloofwaardiger dan deze reden! :D:D:D
 
Schandalig gewoon! Ik heb er GEEN andere woorden voor!, Dat ze maar zien dat die powerbank tot bij jou geraakt al is op het de rug van een postduif! Mijn powerbank is gewoon netjes per post aan huis geleverd en is het zwaarste model dat je kan kopen! Ik zou eisen dat ze het dan per koerier versturen of persoonlijk komen afgeven, wat is me dat nu!
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
We vinden het heel vervelend dat we geen powerbank aan je kunnen leveren. Dat heeft echter niks met de post te maken, maar met het feit dat er een powerbank - ondanks de certificering die de powerbank heeft én dat deze in Nederland geproduceerd is (niet in China oid), ontploft is. Twee andere powerbanks zijn uitgezet (de batterij is uitgezet en daardoor is de verpakking losgelaten). Uit voorzorg geven we daarom geen powerbanks meer weg, het is maatschappelijk niet te verantwoorden om na dit soort incidenten toch een powerbank weg te geven - ondanks de certificering.

We hebben je een lijst met 7 andere mogelijkheden gegeven waar je uit kan kiezen, van een Elvenar muismat tot een thermobeker. Helaas is het de boosheid die overheerst, waarmee we in de toekomst toch na zullen moeten denken of we dit soort wedstrijden nog wel kunnen organiseren.
 
Uit voorzorg geven we daarom geen powerbanks meer weg, het is maatschappelijk niet te verantwoorden om na dit soort incidenten toch een powerbank weg te geven - ondanks de certificering.
Lijkt me helemaal juist! En als Elveline het waarom bij haar 1e berichtje had vermeld, was er zeker geen discussie over ontstaan... maar misschien was zij hier niet over geinformeerd?
 

Deleted User - 147694

Guest
Ruis is altijd een probleem, te weinig onderbouwing geven omtrent de reden(en) zorgt ook altijd voor meer verwarring dan duidelijkheid.

De vraag is dus inderdaad of @Elveline wel alle beschikbare informatie omtrent de redenen van deze beslissing gekregen heeft.

Het was in elk geval niet door Elveline richting ons forumgebruikers gecommuniceerd. Vandaar de verontwaardiging onzer zijde.

Ik weet dat bedrijven vaak niet tot de kern van de redenen/oorzaak van een wijziging in prijzen voorzien. Ook al staat het wel altijd aangegeven in de wedstrijdreglementen dat wijzigingen van prijzen mogelijk is, maar communicatie over de reden wekt eerder begrip en waardering op dan om de hete brij heen praten,
 
Euhh…. het gaat hier om een cadeautje... en voor iemand anders boos worden zal zeker niet helpen!
Dienen iemand anders is mijn partner, dus heb alle recht denk ik zo!
Ik zou graag foto's zien van die opgeblazen powerbanks, misschien komt dat dan geloofwaardiger over?
Ik veronderstel ook dat INNO bij de leverancier zijn centjes gaat terugvragen dan, wel die mogen ze dan storten!
Maar een powerbank inruilen voor een notitieblokje? dacht het niet! Mochten ze nu alle prijsjes en eventueel nog wat dia's ofzo erbij doen..., tja...
Wordt vervolgt :)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Topic gesloten.

Een disscusie hierover voeren heeft geen zin. In het eerste bericht wat we gestuurd hadden naar Elveline is al aangegeven dat we geen powerbanks kunnen sturen vanwege ontploffingsgevaar, dat hebben we in het tweede bericht nogmaals specifieker aangegeven. De prijs is niet inwisselbaar voor geld, of we de aanschafwaarde terughalen bij de leverancier is aan ons, niet aan @MercifulTerry (vriendelijk bedankt voor het meedenken daarin) en we hebben voldoende alternatieven aangeboden. De speler is nu aan zet om te kiezen uit een alternatief of afstand te doen van de prijs. We zijn absoluut "not amused" dat - iets wat een leuke wedstrijd hoort te zijn waarbij we unieke voorwerpen weggeven - op deze manier moet aflopen en er een gigantisch probleem wordt gemaakt van iets waarin we volgens ons vrij schappelijk in zijn. Geen enkele speler heeft een keuze mogen maken voor een bepaald collectorsitem, deze speler heeft de keuze uit alle items.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan