• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pokemon Go

DeletedUser1143

Guest
Jaaaa , een heel ander spelletje dan Elvenar , maar ben nieuwschierig of er hier ook mensen zijn die meegaan in de hype die Pokemon Go heet.
( Ik wel ....:oops: )
 
Hehe, was er net VOOR de hype.
Is nu echt niet normaal, ma-di zag je al best veel mensen ermee bezig, maar gisteren en vandaag lijkt iedereen er wel mee bezig.

je ziet in het park met een lure module zo makkelijk 30+ mensen rondom een pokestop zitten, en ook de gyms gaan rap omhoog.
 

DeletedUser7

Guest
Heb de app al wel, maar ik betaal nu nog te veel voor internet op de telefoon. En binnen in huis komen ze niet tenzij ik een incense neer zet :/
 

DeletedUser472

Guest
ben zeer groote fan van pokemon heb bijna alle games er van heb
maar kan hem niet downloaden men mobieltje is er te uit voor :(
maar ga binnekort een nieuwe kopen zodat ik het kan spelen

dan effe een vraag voor iedereen hier welk team kiezen jullie

valor
mystic
instict

ik ga voor als ik het kan downloaden voor valor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
nee toch elke collega bij mij die het ook speelt heeft ook mystic ga express die niet kiezen
 

DeletedUser7

Guest
Ik heb zelf nog geen idee. Eerst maar eens kijken hoe 't er in de buurt uit ziet. Tot nu toe nog maar 1 gym in de buurt kunnen ontdekken en die was van team valor (geloof ik).
 
Mystic, wilde het liefst geel zijn, maar in mijn stad was het of blauw of rood, if you cant beat them join em. het is makkelijker een gym vast te houden als er veel van dezelfde kleur zijn.

In een gebied van ruim 20 km die ik elke dag verplaats kom ik mischien 3-4 gele gyms tegen.
 

DeletedUser7

Guest
Waarom zitten ze in je tuin? Je kunt normaal toch vanaf de straat alles bereiken?
 

DeletedUser472

Guest
je kan ook pokemons vangen in andermans tuin dus voor sommige kan het ze niks schelen of het in andermans tuin is zolang ze de pokemon maar vangen
 

DeletedUser1143

Guest
Sommige mensen zijn inderdaad asociaal bezig , en dat is niet nodig. Ookal zitten ze in een tuin , meestal is het voldoende om gewoon langs de tuin te lopen . Maar ja , heb inmiddels ook al filmpjes gezien vanuit amerika , daar zijn ze helemaal zot en levensmoe.
 
Waarom zitten ze in je tuin? Je kunt normaal toch vanaf de straat alles bereiken?

Ja dat moet je aan de makers van pokemon vragen waarom ie in mijn tuin (achtertuin trouwens) zit.
Heb het van anderen kennissen ook zelfs al gehoord dat die last hadden en op het internet staat het ook vol met lastige gamers van dat pokemon go.
Heb het nu anders opgelost voor snachts gaan er bij beweging 2 led verstralers aan (waren bij een supermarkt in de aanbieding deze week) waardoor je met een telefoon geen moer meer ziet.
Dus nu alleen nog wat op de overdag gasten verzinnen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser889

Guest
Hahaha ik speel het nu twee weken maar de laatste dagen ligt de server zo vaak plat dat ik nog maar weinig vang. Ik heb gekozen voor Team Valor.
 

DeletedUser1143

Guest
Whahahaaa , kwam deze tegen op fb.
@godslink , is toch niet stiekum van jou he :D
:D:D:D:D:D

Screenshot_4.jpg
 

DeletedUser1126

Guest
Zal me benieuwen wanneer de eerste rechtszaken gaan beginnen.
Tenslotte worden de mensen aangezet tot het aangaan van een misdrijf ( wel een lichte , maar toch).
En volgens mij kun je er in Amerika miljonair mee worden als je een rechtszaak wint.
 

DeletedUser1143

Guest
Tja , er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid . Iedereen weet wat wel en niet mag .
 
Bovenaan