• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Poductie probleem bij opdracht H20

Ik probeer meermaals een verplichte opdracht te maken voor hoofdstuk 20, te weten produceer de pen van rechter durcu en produceer de inktpot van madame merdina....
Produceer het gevraagde en als ik de producties oogst dan gebeurd er niets.....meerdere pogingen lopen op niets uit.

Dit staat echt los van welke aanvullende informatie template zou geven.

Mogelijk is er een relatie met bug op beta waarin er verkeerde zaken in de MA geproduceerd worden. Hier word blijkbaar ook het verkeerde geproduceerd.

Dit lijkt een fundamenteel probleem, vanwege slecht change management en onvoldoende aandacht voor regressie testing.

Gerdyaan
 
Albert, dank voor je reactie.
Ik doe echter niets fout,maak gewoon letterlijk de gevraagde producties en oogst word niet erkend. Heb fabriek nu in de up staan, maar zal daarna nog keer productie maken en dan kijken welke resource er geoogst word door goederen bij oogsten te checken...
 
Ik probeer meermaals een verplichte opdracht te maken voor hoofdstuk 20, te weten produceer de pen van rechter durcu en produceer de inktpot van madame merdina....
Produceer het gevraagde en als ik de producties oogst dan gebeurd er niets.....meerdere pogingen lopen op niets uit.

Dit staat echt los van welke aanvullende informatie template zou geven.

Mogelijk is er een relatie met bug op beta waarin er verkeerde zaken in de MA geproduceerd worden. Hier word blijkbaar ook het verkeerde geproduceerd.

Dit lijkt een fundamenteel probleem, vanwege slecht change management en onvoldoende aandacht voor regressie testing.

Gerdyaan
Heb opnieuw een testje gedaan.....blijkt dat de juiste goederen worden geproduceerd....dit word echter niet herkend in de opdracht bij oogsten......ook herstart helpt niet...dus er is iets mis...met opdracht of bij oogsten....
 
Heb opnieuw een testje gedaan.....blijkt dat de juiste goederen worden geproduceerd....dit word echter niet herkend in de opdracht bij oogsten......ook herstart helpt niet...dus er is iets mis...met opdracht of bij oogsten....
Het blijkt dat het wel goed werkt bij mijn andere drakenboekrollenfabriek die op nivo 34 staat.

Blijkbaar is het een probleem bij de lagere nivos van drakenboekrollen fabriek....
 
Bovenaan