• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Piramide van loutering

DeletedUser

Guest
hallo iedereen,

ik ben bezig met elvenar hoofdstuk en heb daar hoop spierituele goederen nodig dus leek de piramide me een goed wonder voor die goederen omdat het op level 1 30% goederen geeft per ophalen orken. alleen heb ik maar 4 wapenkamers, dus vraag ik me af of ik er wat aan heb met maar 4 wapenkamers

iemand een idee of het, het waard is om die uberhaupt te uppen..
 
iemand een idee of het, het waard is om die uberhaupt te uppen..
Het is een beetje een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar ik vind van wel… ik moet bekennen dat ik hem zelf nog maar op lvl 6 heb (dus slechts 60% spiritueel bonus) maar je hebt straks zoveel van die spiri zooi nodig, dat alle beetjes helpen.
 

DeletedUser

Guest
weet je toevalllig of de oefenterrein van de orkstrategen ook meetelt? het is mij nog niet opgevallen namelijk en alleen wapenkamers of wonderen die puur orken geven
 
Elke Ork die je produceert draagt bij… zie de Wikipedia of Elvengems. Die laatste zegt: "After placing this wonder, when you collect Orcs from any source, be it an Armory, an Ancient Wonder, or an Orc-producing event building, you will receive some of your first or second tier boosted sentient goods."
 

Aeva

Chef
Ze tellen inderdaad allemaal mee, daarom heb ik extra orknesten geplaatst die tellen ook mee.
 
Er zijn inderdaad cultuur gebouwen die ook orken produceren, verder is er een oud wonder (Heldensmederij) die orken produceert...
 
weet je toevalllig of de oefenterrein van de orkstrategen ook meetelt? het is mij nog niet opgevallen namelijk en alleen wapenkamers of wonderen die puur orken geven

Let op het gaat enkel over orken (het basisgoedje) niet om eenheden.
Kortom wapenkamers, orknesten en heldensmederij.

Oefenterrein produceerd eenheden dus die tellen niet.

zelf ben ik er meer dan tevreden over, maar ik heb dan ook 12 wapenkamers en een level 30 wonder.
Dit levert mij 67200 spirituele goederen per dag op + 10592 uit de smederij.

Dit is heel erg leuk, maar de combinatie magische spreuk + elvenar handelscentrum + tijdsprong is nog efficienter
26uurs spreuken die atm iets van 15k spirituele goederen per fabriek per 3 uur produceren.

Desalnietemin is en blijft die piramide / wapenkamer combi een leuke combo.
 
op level 1 30% goederen geeft per ophalen orken. alleen heb ik maar 4 wapenkamers, dus vraag ik me af of ik er wat aan heb met maar 4 wapenkamers
Kun je heel simpel uitrekenen, kijk hoeveel orken per dag je uit je wapenkamer ophaalt, daar 30% van, en dan heb je hoeveel sentient je krijgt.
Dus als je bijv 1000 orken per dag produceert, dan krijg je 30% van 1000 is 300 sentient goed.
 
Ik heb hem neergezet voor de treanten. Spiri-goederen heb ik van elk 2 op max lvl staan dus dat produceert wel. Indien nodig kunnen er spreuken op wat stukken meer helpt dan dit wonder. Zal ook zijn omdat ik deze nog geen prioriteit heb kunnen geven met upgraden. Misschien toch maar eens doen. Nu ik 8 wapenkamers heb, zal het wel helpen, zoals CW al zegt.
 
Bovenaan