• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

perfecte wonder

DeletedUser472

Guest
hallo mensen vroeg me af het bij het begin welk wonder zou ik nemen en welke is fijn maar dat is niet mijn vraag

als je zelf een wonder mocht kiezen en zelf mocht bepalen wat die deed wat zou je kiezen (kies dan wel iets dat nog serieus is dus geen 100000000000000000000000000000000000 goederen per dag en 1000000000000000000000000 kp maar iets serieus (kies dan geen aantal maar bijvoorbeeld x aantal kp per dag en een x aantal van je bonus goederen per dag of zo

dus wat zou jou perfecte wonder zijn laat wat horen
 

DeletedUser68

Guest
Een wonder om me leger in plaats van 5 6 sterk te maken vijand heeft er immers 8
grondstoffen verdrink ik in
kp komen vanzelf
 

DeletedUser59

Guest
Doe mij maar een wonder die om de zoveel tijd random eenheden geeft aan je kazerne (inclusief alle elven/mensen eenheden + eenheden die je ontmoet op de kaart).
 

DeletedUser472

Guest
Een wonder om me leger in plaats van 5 6 sterk te maken vijand heeft er immers 8
grondstoffen verdrink ik in
kp komen vanzelf

mike dat idee is leuk alleen wat zou je dan bijvoorbeeld krijgen als je lv up gaat 7 vakjes
 

DeletedUser68

Guest
LOL ik vind het vechten met 7 tegen 8 al een stuk eerlijker worden
Dit is zeker in de regio,s 200 + provincie,s een stuk aangenamer haha heb het daar nog niet ik speel op een ander tactiek wil eerst alle provincie,s op 7/8 hebben staan en dan er een doen en weer even wachten.
Zo heb je altijd dingen achter de hand zoals stiekem een vaste quest voltooi 3 provincie,s is 5 minuten werk
Vind het overigens wel een goede quest megen er meer van komen ,
Daar benne we effe mee bezig:rolleyes::rolleyes: en daar hopen we op
 
Bovenaan