• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

oude wonderen

DeletedUser3591

Guest
Zou het mogelijk zijn om een notificatie te ontvangen als je de beloning krijgt voor het storten van kp in andermans ow. En dan daarbij vermelden van welke speler het ow is. Ook zou het fijn zijn als je een notificatie krijgt als iemand kp in jouw ow stort.
 
Zou het mogelijk zijn om een notificatie te ontvangen als je de beloning krijgt voor het storten van kp in andermans ow. En dan daarbij vermelden van welke speler het ow is. Ook zou het fijn zijn als je een notificatie krijgt als iemand kp in jouw ow stort.
notificatie voor beloningen zou ik wel goed vinden (met daarbij de naam van wie het wonder was);
Maar een notificatie als iemand in jou wonder stort zie ik niet zitten. Dan zouden er veel te veel notificaties komen....
Ook hebben we een simpel overzicht nodig van alle wonderen waarin jij gestort met daarbij de beloning die je krijgt en de ranking die jij hebt bij dit wonder.
Om eerlijk te zijn, vermoed/hoop ik dat ze zo'n overzicht aan het maken zijn voor de mobiele versie, aangezien je daar nog steeds niet kan storten in de wonderen van anderen (omdat je de stad niet kan laden).
 
En het eerstvolgende probleem daarna is dan dat de lijst te lang wordt, wat bij FoE standaard het probleem was met die lijst donaties, vooral van spelers die enkele KPs in vele wonderen gooien, maar sommige van die wonderen worden nooit geleveled om wat voor reden dan ook.
 

DeletedUser2665

Guest
Zou het mogelijk zijn om een notificatie te ontvangen als je de beloning krijgt voor het storten van kp in andermans ow. En dan daarbij vermelden van welke speler het ow is. Ook zou het fijn zijn als je een notificatie krijgt als iemand kp in jouw ow stort.

Het eerste krijg je al. In een popup (die verschijnt weliswaar pas bij opnieuw inloggen of verversen, maar da's een ander probleem). Het vermelden van de OW en speler in dat scherm zou inderdaad leuk zijn. Ik wil géén notificatie als iemand bij mijn OW stort. Tenzij er een menu komt waarin je zelf kunt kiezen waar je wel en niet een notificatie van krijgt.
 
Bovenaan