• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude wonderen hulp

Beste,

Ik kwam er achter dat je nogal een werk moet verzetten om te weten welke buren je geholpen hebt met Oude Wonderen.
Je moet namelijk het hele speelveld nalopen.
Misschien een idee om in het stadhuis een icoontje te maken waarop je kan zien welke buren jij aan het sponseren bent met Oude Wonderen.

Is speelvriendelijker en sneller.

Cybergroetjes
Smeagollem
 
Meestal zijn het spelers uit een zelfde BS die elkaar via wondertreintjes van de benodigde KP's voorzien.
Ook is er een nul verlies systeem waar in wederom BS leden elkaar helpen.
Een buitenstaander met maar 1 of 2 kp in een wonder wordt dan gezien als een kisten kaper.
Dump je elke keer bij de zelfde speler/account jou KP's dan wordt dat gezien als een push account.

Ga ik met jou naam zoeken dan vind ik 2 accounts.
1 op NL1 in een solo BS en 1 op NL2 in een dode BS
De beste oplossing voor jou als je regelmatig speelt is om te kijken of er een actieve BS is waar jij je bij kunt aansluiten.
Voordelen zijn een beter resultaat voor de toernooien die je nu solo doet, vaak goede adviezen van je mede spelers en een makkelijker spel door onderlinge hulp.
 
Ik vermoed dat de gebruikersvriendelijkheid van zo'n feature gaat tegenvallen.
Toen ik FOE speelde hadden ze zo'n lijst. Daar werd bijgehouden aan welke wonderen je allemaal een donatie had gedaan.
De meest voorkomende klacht daarover was dat spelers her en dar kp in wonderen gooiden, en dat die entry dan oneindig lang zichtbaar bleef, omdat de eigenaar het wonder nooit levelde.
Op die manier hadden spelers tientallen paginas met donaties.

Je hebt dan wel een lijst, maar alsnog geen informatie waar je iets mee kunt.

Zoals Bor zegt, de betere oplossing is een groepje mede spelers zoeken in een BS, zodat je gezamenlijk kunt spelen en kp kunt uitwisselen.
De interactie die dan ontstaat geeft het spel veel meer waarde om je tijd aan te besteden, het is uitermate gezellig !!
 
Bovenaan