• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude omgeving Elvenar

DeletedUser3012

Guest
Hallo, weet iemand nog hoe de oude omgeving van elvenar eruit zag, en als dit zo is, heeft iemand er nog een screenshot van?

Als dit niet helemaal duidelijk is, laat me het even uitleggen. In het vorige zomerevent, veranderde de omgeving, zoals gewoonlijk, om bij het event te passen. De omgeving, met al het prachtige blauwe water, en het schildpad, viel blijkbaar erg in de smaak (ook bij mij), en ziedaar, de oude omgeving kwam niet meer terug. De nieuwe omgeving heeft nog steeds het felblauwe water, en een lichter groene kleur op de plek van de toren der eeuwigheid. Ik heb niets tegen de nieuwe omgeving, maar ben gewoon erg benieuwd of iemand een idee heeft hoe het er ongeveer uitzag, of er misschien een screenshot van heeft. Maar hé. Wie neemt er nou weer iedere week een screenshot van elk elvenar-menu voor het geval er iets veranderd...

Ik ben gewoon nieuwsgierig (oude smile)
Boon
 
Ik verwacht het weer over een dag of 6 eerlijk gezegd, dan begint de zomer, en lopen alle valleien weer vol.

Heb er helaas geen screenshot van.
 

DeletedUser4585

Guest
Ik verwacht het weer over een dag of 6 eerlijk gezegd, dan begint de zomer, en lopen alle valleien weer vol.
Heb er helaas geen screenshot van.
Hij bedoeld de achtergrond zoals die was voor het Zeemeerminnen event, voordat de Toren der Eeuwigheid er was en voordat de stad 14x14 en 12x12 uitbreiding besloeg, a.k.a. Classic Elvenar. :D

Zoiets dus https://nl.wiki.elvenar.com/images/8/82/Nieuw_01.jpg of https://elvengems.com/wp-content/uploads/2018/07/city.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Heeey, heb wat oude forumposts gevonden van: steden laten zien. Daar was de oude omgeving ook goed op te zien (oude smile)
 
Dank... inderdaad heel veel plaatjes van oude steden, maar ik zie geen enkele met het hele terrein en omgeving… jammer!
 

DeletedUser3012

Guest
Dank... inderdaad heel veel plaatjes van oude steden, maar ik zie geen enkele met het hele terrein en omgeving… jammer!
Sommigen wel. Het zijn vrij veel afbeeldingen. Er zitten er een paar tussen
 
Bovenaan